• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
20 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Ynz » ons 23. feb 2005 21:13

Ja - jeg har faktisk osse set NEMESIS 2 på DK-DVD!
LASERDISC: THE FUTURE OF SOUND AND VISION
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Yousef » ons 23. feb 2005 21:23

Cool den må jeg da lige se om jeg ka få fat i :P Hans gangsterrap/blacksploitationtrilogi med Ice-T samt Cyborg med Van Damme kan vistnok også fås på dansk DVD ...hvis det sku ha nogens interesse
Brugeravatar
Yousef

Geografisk sted: Kokkedal

Indlægaf Gæst » tors 24. feb 2005 00:20

Faktisk har jeg umådeligt mange film af ham, for jeg havde en gang en plan om at skrive en artikel om manden...det blev ikke til noget og i stedet for vælter jeg mig i Albert Pyun film. Har endda købt den rædderlige DOLLMAN på laserdisc for nogle år siden....Arrrrghh
Gæst

Indlægaf Ynz » tors 24. feb 2005 00:22

Anonymous skrev:Faktisk har jeg umådeligt mange film af ham, for jeg havde en gang en plan om at skrive en artikel om manden...det blev ikke til noget og i stedet for vælter jeg mig i Albert Pyun film. Har endda købt den rædderlige DOLLMAN på laserdisc for nogle år siden....Arrrrghh

Ubs...glemte at logge ind :oops:
LASERDISC: THE FUTURE OF SOUND AND VISION
Brugeravatar
Ynz

Indlægaf Petter » søn 27. feb 2005 14:58

Jeg er langt fra enig i jeres fascination af Albert Pyun. Den mand er da 90ernes Hal Warren.
Men jeg vil nu også lige komme med to bud på undervurderede instruktører. Mark L. Lester og Sergio Martino. Begge har præsteret nogle af de bedste genre og b film, men der er sq ikke mange der kender dem.
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Foregående

Skriv et svar
20 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm