Kære Gorzelak,
Whoah! Jeg havde helt opgivet nogensinde at se en ny Uncut-leder og så kom den altså alligevel. Og med ny leder-skribent! Well done, Lars!
I starten af året (og igen her på det seneste) har der været en del snak om Uncuts stilling som "akademisk" overfor de trykte fanzines djævlehunds-agtige ageren (og jeg har på ingen måde nogen anelse om, hvem der begyndte med de indlæg), men det sidste års tid er jeg faktisk begyndt at synes mere og mere om Uncut. God dækning af nye DVD-udgivelser, gamle nikotingule videokassetter der stadig anmeldes i bl.a. "Natkassen", osv. Og jeg tager bestemt hatten af for den hyppige opdatering!
Du nævner også, at vi læsere gerne må gøre opmærksom på fejl og mangler! Hmm, så vidt jeg husker, var det i februar, at jeg her i forummet gjorde opmærksom på, at linksene i ILSE/Nazisploitation-artiklen (dem ude til højre i artiklen) ikke virker (og at Caspar Vang lovede at fikse dem). Og det gør de stadigvæk ikke, så... ahm. Men ellers ser det fint ud.
Mit eget tip til en forbedring er til forside-bjælken med indhold (den røde forneden): Jeg synes ærlig talt "artikler" dækker over for meget! Hvis man går ind på siden, kan man både se artikler, men også anmeldelser af fanzines og bøger, og der er gratis fanzines, som man kan downloade. Jeg tvivler på, at nye folk, der opdager Uncut, vil gennemskue, at "Artikler" er stedet, hvor man kan få gratis fanzines! Jeg synes måske, der burde oprettes en afdeling, der kunne hedde "Biblioteket", hvor man jo netop ville kunne læse andres udgivelser, end Uncuts skriverier. Hvorvidt revs af bøger og blade også burde inkluderes her... har jeg ikke taget stilling til

Okay, det var vist alt. Og din omtale af de "nye" danske, der skriver om genrefilm i cyberspace er fin-fin. Og jo, lidt trist, at der ikke er nogen, der udgir rigtige blade for tiden. Fanden tage de fanzine-udgivere.
Deres ærbødige
Jack J