• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
20 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Jack J » tors 13. sep 2007 13:04

Jo, jo, dér fik de skam lukket CDWOW, det skal jeg love for!!! :mrgreen:
Her i dag har jeg netop modtaget en reklame fra CDWOW med overskriften: Fede sommer titler kun nedsatte i 2 dage! Yeps, på dansk! Og når man bruger linket, kommer man til en dansksproget side. Med priser i danske kroner. :mrgreen:

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » tors 13. sep 2007 13:15

Af ren nysgerrighed: Hvad køber man gennem cdwow, når man handler der? Jeg har hørt mange tale om, hvor billigt det er, men tror måske, at jeg bare ikke kan finde ud af at bruge deres hjemmeside ordentligt, for jeg kan ikke finde noget særligt stort udvalg i den danske sektion ("Gys og spænding"-afdelingen er eksempelvis på 5 sider), og priserne ligger typisk i omegnen 67-120 kr. Jeg er klar over, at det inkluderer fragt, men rigtig mange af 67 kroners-titlerne er ting, der koster 49,95 i en butik som Stereo Studio. Kigger jeg bare de forkerte steder på hjemmesiden?
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 13. sep 2007 13:58

For at sige det som det er, så har jeg aldrig handlet i den danske cdwow! De danske dvd'er jeg køber, køber jeg i fx TP og Fona2000. Men ellers vil jeg helst holde mig til udenlandske udgivelser, da der sgu altid mangler noget ekstramateriale på de danske dvd'er. Og danske film, phew! Hvem køber det! Ha ha. Men når jeg så alligevel gik op i det, var det, fordi jeg syntes, det var dumt, at nogle savskærer skulle stoppe en videobutik i at sælge film, blot fordi De Danske Videogramdistributører ikke tillader at andre får del i kagen.

JJ
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf GinJohn » fre 14. sep 2007 17:40

cd-wow´s søgefunktioner ER dybt mærkelige, men hvis man søger andetsteds fra end dk-siderne og evt. i warehouse-delen,så dukker der til tider ting og sager på - f.eks. £ 10 for Shriek Shows trippelpacks.
Brugeravatar
GinJohn

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Jack J » tors 20. sep 2007 09:37

Skøtt skrev:
Jack J skrev:CDWOW er tilsyneladende til salg nu!

Hmm, mon vi kan skrabe nok Vouchers sammen til at købe lortet ?! :)

Behøvs ikk'! Fik denne besked i dag:

Dear Jack,

We are absolutely delighted to announce to our members first.........a new beginning for CD WOW!

We know that lots of you have had difficulties in the past few months, and found things to be below our normal standard, and we sincerely apologise for any inconvenience caused.

CD WOW! is now under new ownership, and this means that everything is now back to normal, and even better than before. We have oodles of fantastic promotions and giveaways planned for you over the coming weeks.
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
20 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Sniksnak