Ovesen skrev:Hvis jeg kan få fri om søndagen, støver jeg velour og flæser af og kommer til goth-fest....
Jack J skrev:Ovesen skrev:Hvis jeg kan få fri om søndagen, støver jeg velour og flæser af og kommer til goth-fest....
D. 3 er en lørdag. Du behøver jo ikke blive hængende hele natten, selvom du skal på arbejde søndag, eller hur.![]()
Jack
Ibzen1 skrev:Prøv at Checke denne alternative udgave af Holidays in the Sun Jack:
http://youtube.com/watch?v=jpNfPP3FKRA
Jack J skrev:Jeg fik lige AWE's officielle indbydelse i dag og selvom jeg altså ikke er i lommen på AWE (ha ha) eller får betaling som pressesekretær, så vil jeg lige viderbringe den her:
ANOTHER WORLD ENTERTAINMENT
INVITERER TIL HALLOWEEN FEST LØRDAG D. 3 NOVEMBER
[. . .]
Arrangementet starter kl. 15:00, hvor AWE og og de fl inke mennesker fra Bryggeriet Djævlebryg byder på, hvad det spændende lille mikrobryggeri selv kalder en “satans god øl”. Når det gratis øl slipper op, må folk selv købe i baren, hvor der findes hele fire typer øl fra Djævlebryg med navne som ”Mystikale” (Krydret Ale), ”Schopenhauers Vilje” (Humlet Ale), ”Son Of Nekron” (Porter) og ”Nekron” (Stout) samt selvfølgelig også noget af det tynde sprøjt fra Tuborg.
[. . .]
Kl 21:00 overtager Black Cat festen, men vi håber selvfølgelig, at alle har lyst til at blive hængende og feste med Goth/industrial folket. Det er ikke et krav at man er uklædt til natte-festen, men der vil være fl otte præmier til bedst uklædte (bl.a. DVDer fra Another World)
Jack J skrev:Jeg fik lige AWE's officielle indbydelse i dag og selvom jeg altså ikke er i lommen på AWE (ha ha) eller får betaling som pressesekretær, så vil jeg lige viderbringe den her:
ANOTHER WORLD ENTERTAINMENT
INVITERER TIL HALLOWEEN FEST LØRDAG D. 3 NOVEMBER
De af jer der har gamle ex-rentals, lobbycards, posters og andet lir, som I vil sælge eller bytte med ligesindede,
er velkomne til at tage det med og finde et bord, som I kan brede det ud på. Eneste krav er,
at tingene skal have en vis standard, så det ikke bliver et rent loppemarked.
Med Venlig Hilsen
Jan Schmidt
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster