Diabolik skrev:Hvilket nummer/numre gennemgår du? Så tager jeg de andre når jeg kommer hjem!
Jeg har kun den store (sidste udgave, så vidt jeg ved): 3. årgang 1984/85.
Jack J skrev:Diabolik skrev:Hvilket nummer/numre gennemgår du? Så tager jeg de andre når jeg kommer hjem!
Jeg har kun den store (sidste udgave, så vidt jeg ved): 3. årgang 1984/85.Diabolik skrev:Jack J skrev:* [når en given film er udsendt med eng. titel bør du nok bruge både org. + eng. titler i parentes for at gøre det nemmere for dem (os) der ikke kan huske svære italienske titler]
Tjah, men hvad med eksempelvis Den Blodige Bugt... Den har jo et ton aka.s... Og så kan listen jo nemt drukne i alle mulige titler... Jeg vil helst nøjes med én engelsk titel og så må folk bruge eks. imdb hvis de vil vide mere...
Det jeg mente var at de fleste af de film, der udkom i Danmark brugte engelsksprogede prints (som fx med MANHUNT) og man kunne så også tilføje titlen fra printet. Eller man kunne bruge den for danskere mest kendte engelsk titel, således fx Zombie Flesh Eaters i stedet for Zombie.
Jack
Jack J skrev:Jeg går ud fra, vi begynder på en Video International-liste, så snart vi er færdig med denne?![]()
Mads Jensen skrev:Fandt på et tidspunkt en (vistnok) komplet liste over Video International udgivelser. Mener at Thure har den? Har desuden haft et par mapper med covers til Walther's og Video International titler. De fleste af dem står nu hos Kinski, bl.a. et par af dem jeg ikke kan huske DK titler på..
Ole S. skrev:Jeg skal lige have betingelserne gjort HELT klart.
Hvad er kriteriet for at føje en titel til listen?
Det virker som om, folk allerede nævner titler, som man bare har hørt om.
Er udgangspunktet for listen i diaboliks første post ikke, at han har haft båndene fysisk i hånden? (det bør vel være udgangspunktet for en troværdig liste).
Mads Jensen skrev:Jack J skrev:All Vincent Price Poe-horrorfilmene
Er ret sikker på at hverken TOMB OF LIGEIA, TALES OF TERROR eller THE HAUNTED PALACE findes på DK video. Og MASQUE OF RED DEATH er fra Hollywood Home Video, ikke Walther's.
Jack J skrev:Flere titler (nogle gengangere).
Jeg spurgte Heine Sørensen og som det omvandrende videokatalog han er, sendte han mig disse titler fra hukommelsen (og der er derfor ingen numre, men så ved vi i alt fald at de eksisterer):
Djævlebandes overmand
Island of Dr. Moreau
Deadline
De Vilde Engle
Zebra Force
Return of the Blind Dead
Food of the Gods
Empire of the Ants
Screams of a Winter Night
Messia of Evil
Don't answer the phone
Blood Song
All Vincent Price Poe-horrorfilmene
The Comeback
Fanden ta' Fantomas
Alle gendarm-filmene med Loui de Funes
Captain Kronos Vampirehunter
Bloody Mama
Boxcar Bertha
C.H.O.M.P.S. Vov jeg er en robothund
Dødssmitten fra mars
Trapped
The Nesting
Rolling Thunder
Alle Pam Grier-filmene
En duft af helvede
Deathdream
gorzelak skrev:Tales of Terror er udgivet på DK VHS fra Nordisk - tjek her:
http://www.uncut.dk/showmovie_new.php?id=477
Men jeg ved ikke, om Walthers også har forestået en udgivelse.
Diabolik skrev:Add. 'Messia of Evil'... er det ikke den der Willard Huyck? Hvis det er, er det så ikke en A.C.K.-udgivelse?
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst