• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
13 indlæg • Side 1 af 1

Ny opdatering med 40 reviews og tidsrejsetema

Indlægaf Vang » tirs 1. mar 2005 22:31

Værsåartig,

Under "Seneste reviews" på hovedsiden kan I nu finde 40 spritfriske reviews fra Uncut-skribenterne. Titlerne er endnu ikke blevet tastet ind i databasen - det bliver de en af de nærmeste dage - men kan læses fra "seneste reviews"-siden.

God fornøjelse
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » ons 2. mar 2005 02:36

Meget dejligt! 40 reviews - det må da vist være Uncut-opdaterings-rekord, nicht wahr? :wink:
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » ons 2. mar 2005 07:18

gorzelak skrev:40 reviews - det må da vist være Uncut-opdaterings-rekord, nicht wahr? :wink:

Jo, jeg er helt øm i tasterne :D

Hvad blir det næste syrewesterns?
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Dreyer » ons 2. mar 2005 10:46

Vang skrev:Hvad blir det næste syrewesterns?

Altså temaet for næste opdatering?! Ah, æv! Jeg havde ellers set frem til de der dræberdyr, som der har været snak om lige siden jeg kom! Så kunne den originale Willard måske også få sit break? (dog ikke af mig, for jeg har ikke set den)

Men ja, det er en fantastisk opdatering denne gang! Sidste gang var det nogen-og-tredive, så det var da også pænt deroppe af.
Brugeravatar
Dreyer

Indlægaf Vang » ons 2. mar 2005 14:58

Dreyer skrev:Ah, æv! Jeg havde ellers set frem til de der dræberdyr, som der har været snak om lige siden jeg kom!

Lad os bare tage et hovedtema med dræberdyr, så kan vi tage et lille sidetema med syrewesterns, som Mikkel Svendstrup vist selv vil eksekvere. Undertegnede bidrager ydmygst med et review af Westworld, dervist hører til noget af det mærkeligste westerngenren kan byde på... robot-Brynner! Jeez.
Well, egentlig hører dette vel til i vores private hjørne.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Petter » tors 3. mar 2005 20:28

Godt endelig og se enanmelselse af REPTILICUS. Det har da hele tiden manglet.
Jeg tror også jeg bliver nødt til at skaffe mig en kopi af BAT BITCH. Eller noget...
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Geografisk sted: København

Indlægaf Vang » tors 3. mar 2005 20:43

Petter skrev:Jeg tror også jeg bliver nødt til at skaffe mig en kopi af BAT BITCH. Eller noget...

Ja, den ser... øhm... interessant ud. Jeg har på fornemmelsen, at det godt kunne være et oplagt valg til Uncut-julefrokosten til næste år.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » tors 3. mar 2005 22:51

Nøj en lækker opdatering! ER virkelig glad ofr den udvilking uncut gennemgår for tiden!
Larsemand

Indlægaf Petter » fre 4. mar 2005 09:32

En anmeldelse af THE INCREDIBLE MELTING MAN har nu også manglet længe. Nu mangler der bare en anmeldelse af DR. PHIBES. :roll:
"I'm not a fag! But I've heard a lot about it and read exposes. I want to try it now to see how bad it is. Just once."
Brugeravatar
Petter

Indlægaf Dreyer » lør 5. mar 2005 03:52

Petter skrev:En anmeldelse af THE INCREDIBLE MELTING MAN har nu også manglet længe. Nu mangler der bare en anmeldelse af DR. PHIBES. :roll:

Jamen det er da rart at man som anmelder-rookie kan bringe nogle af de mere sjove titler frem i dagens lys! :D The Incredible Melting Man er faktisk lidt en guilty pleasure for mig - jeg nød den mere end jeg følte den fortjente, og det var ikke engang fordi jeg nød den i festligt lag med øl og chips.

Hvad angår The Abominable Dr. Phibes, jamen så er det da rart at have noget til gode, ikke sandt? Uncut råder over en uoverskuelig mængde anmeldelser, men der er staidg flere jeg gerne vil slå mine små, grådige klør i, og jeg synes ikke de alle er superobskure.
Brugeravatar
Dreyer

Indlægaf Petter » lør 5. mar 2005 16:18

Har stadig minder om smeltemanden fra min barndom. Da jeg var knægt var den nok lidt skræmmende. :lol:

Moar! Manden begynder og smelte! Ad hvor er han grim!

Fornyligt genså jeg den og knækkede sammn af grin over den. En ægte trash perle. Og en del af MIN filmkanon.
Brugeravatar
Petter

Indlægaf Gæst » tirs 5. apr 2005 12:00

Når det nu var et tidsrejse tema, så syntes jeg at Gilliams Time Bandits manglede.
Gæst

Indlægaf Vang » ons 6. apr 2005 08:48

Anonymous skrev:Når det nu var et tidsrejse tema, så syntes jeg at Gilliams Time Bandits manglede.

Sådan er der jo altid så meget, man burde have anmeldt. Jeg havde personligt også set at vi havde nået at anmelde Miraklet i Valby, Navigatøren af Vincent Ward, Je t'aime, Je t'aime af Alan Resnais og År nul (La Jetée), men måske en anden gang?
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Skriv et svar
13 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Nyt fra Uncut