• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Køb (Buy)

Her kan du købe filmrelateret materiale.
Here you can buy movie related material.
Skriv et svar
11 indlæg • Side 1 af 1

Søges..

Indlægaf Larsemand » man 14. feb 2005 02:21

Jeg søger Begotten på DVD samt The Devils på VHS. Sidstnævnte på gerne være billig, jeg er orienteret omkring den nye udgivelse fra Luminous, men den er dyr og ikke så go' kvali, så en billig VHS er iorden. Blev helt forelsket i den efter at have set den i Cinemateket sidste år, damn!
Larsemand

Indlægaf Kristensen » man 14. feb 2005 11:34

Amazon påstår de har Begotten, men den står som "special order" hvilket med Amazon godt kan betyde, at de slet ikke har den alligevel. Men der er vel ikke andet at gøre end at prøve.

Hvilket minder mig om, at jeg faktisk har Begotten på DVD, den har bare ligget hos en hvis Uncut-redaktør i vel, ahem, godt 5 år ;-) Måske det er tid til at gense den.

K
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » man 14. feb 2005 12:54

Faktisk tror jeg ikke Amazon har den de snydepelse, for jeg har haft den bestilt hos dem i godt to måneder nu...
Larsemand

Indlægaf Kristensen » man 14. feb 2005 12:56

Ja Amazon er nogle fupmagere. Har selv prøvet at have ting i bestilling i månedsvis for derefter at få besked om at de alligevel ikke har varen. Men fjerner de så varen fra deres hjemmeside?, næ næh selvfølgelig ikke.

K
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » lør 19. feb 2005 13:56

Kristensen skrev:Hvilket minder mig om, at jeg faktisk har Begotten på DVD, den har bare ligget hos en hvis Uncut-redaktør i vel, ahem, godt 5 år ;-) Måske det er tid til at gense den.

Nå ja, jeg havde sådan set håbet på, du havde glemt den. :(
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Larsemand » søn 20. feb 2005 18:23

Vang skrev:
Kristensen skrev:Hvilket minder mig om, at jeg faktisk har Begotten på DVD, den har bare ligget hos en hvis Uncut-redaktør i vel, ahem, godt 5 år ;-) Måske det er tid til at gense den.

Nå ja, jeg havde sådan set håbet på, du havde glemt den. :(

Bare gi' den til mig
Larsemand

The devils på uk-vhs

Indlægaf filmtozzen » tirs 1. mar 2005 23:20

Hej Larsemand.....har en engelsk sellthru af T. Devils...i god stand...lbx ca. 1.85 :1....spilletid er lig den gl danske release = den formodede længste version. Den laaaaange fuldendte udgave har verden jo desværre endnu aldrig set.
Din for 80.00 inkl postikalshalløjsa.

cheers........Lars von H.
filmtozzen

Re: The devils på uk-vhs

Indlægaf Ed Larsen » ons 2. mar 2005 01:48

filmtozzen skrev:Hej Larsemand.....har en engelsk sellthru af T. Devils...i god stand...lbx ca. 1.85 :1....spilletid er lig den gl danske release = den formodede længste version. Den laaaaange fuldendte udgave har verden jo desværre endnu aldrig set.
Din for 80.00 inkl postikalshalløjsa.

cheers........Lars von H.

Blev den lange udgave ikke vist på engelsk tv sidste eller forrige år? Jeg husker vagt en masse debat om dette på diverse film messageboards, inkl., at versionen på tv var en engangsforestilling og at Warner af udgivelsespolitiske årsager (læs: fejhed) kun ville udsende den noget kortere på DVD...

Vh Henrik
Brugeravatar
Ed Larsen

Geografisk sted: Jyderup
  • Hjemmeside

the devils...

Indlægaf filmtozzen » ons 2. mar 2005 11:54

Hej Ed Larsen....hmm...tror ikke den har været vist i en version længere end de 109(eller er det 106) mins på tv eller i bifferne...ihvertfald i Europa/Usa....men jeg kan sæfølli nemt ta' fejl.

cheers..........Lars
filmtozzen

Indlægaf Torben Simonsen » ons 2. mar 2005 16:09

Her er en anmeldelse af bootleg-udgivelsen - den er baseret den såkaldte uklippede tv-special udgave.

http://www.dvdmaniacs.net/Reviews/A-D/devils.html

Aner ikke hvordan denne udgave relaterer sig til den danske VHS'er - mon "voldtægten af kristus" er med der?
Torben Simonsen

Geografisk sted: Århus N

Indlægaf Gæst » søn 13. mar 2005 00:44

den blev vist ikke vist komplet i tv, men et dokumentarprogram der blev vist i forbindelse med visningen, afslørede nogle af de klippede scener, som så senere er blevet indklippet manuelt af fans.
Gæst

Skriv et svar
11 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Køb (Buy)