Jeg respekterer naturligvis Thures holdning, men hvordan dette forums 5000 medlemmer kan overhøre, at manden afskriver alle amerikanske trash og horrorfilm uden det mindste kny... undrer jeg mig over (for nu at sige det mildt).
Jack
Jack J skrev:Danes never cease to amaze me! Udtalelser som Hr. Munkholms i et horrorfilmforum ville alle andre steder have medført en følelsesladet debat, hvor grimme fraser og både direkte og underforståede trusler ville have føget gennem luften. Men her. Nada.![]()
Jeg respekterer naturligvis Thures holdning, men hvordan dette forums 5000 medlemmer kan overhøre, at manden afskriver alle amerikanske trash og horrorfilm uden det mindste kny... undrer jeg mig over (for nu at sige det mildt).
Jack
Jack J skrev:Danes never cease to amaze me! Udtalelser som Hr. Munkholms i et horrorfilmforum ville alle andre steder have medført en følelsesladet debat, hvor grimme fraser og både direkte og underforståede trusler ville have føget gennem luften. Men her. Nada.![]()
Jack
Larsemand skrev:Hvor gør han det?
Jack J skrev:Men kan Hr. Munkholm da godt lide amerikanske trash og horrorfilm???
Thure skrev:Efter hvad jeg har hørt, HADER han det.
gorzelak skrev:Men som selvfølgeligheder er de netop ikke rationelle -- og bl.a. af den grund orker jeg ikke at diskutere dem.
Nicolai skrev:Desuden er der stor forskel på det at diskutere og det at duellere,
Larsemand skrev:Jeg har da forresten oplevet at Cinemateket viser DVD'er (f.eks. ved Mario Bava's forfærdelige Dr. Goldfoot and the Girl Bombs) - så hvad gør at de ikke blot gør det, i stedet for dårlige prints?
Nicolai skrev:Ja, men derfor kan det jo unægteligt sagtens være meget interessant at høre, hvorfor folk har den holdning, det værdisæt, den religiøse overbevisning etc.
Mads Jensen skrev:Jeg synes også at det kunne være vældigt interessant at læse om de selvfølgeligheder der lægger til grund for gorzelak's begejstring foramerikansk mainstream. Ligesom jeg godt kunne tænke mig at høre hvorfor Thure hader de film som han nu hader. Og gerne så udpenslet som muligt.
gorzelak skrev:Jeg vil gerne høre folk fortælle om egne præferencer, men jeg orker ikke at opponere, hvis de siger, at mine er forkerte..
Nicolai skrev:Hmm... I får også lige et irriterende spørgsmål, som helt sikkert har været på dagsordenen tidligere: hvorfor er der ingen kvindelige skribenter på Uncut? (Jeg ved det: don't go there - men jeg kunne ikke dy mig, sorry.). Eller sagt på en anden måde: har I nogensinde haft nogle kvindelige "ansøgere"?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster