• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
52 indlæg • Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4

Indlægaf mikkelsvendstrup » fre 2. nov 2007 21:40

Thomsen skrev:Jamen, okay, vi mødes der, hvor de sælger øl... :)

Jeg drikker fra 15.00 sharp :)
http://www.uncut.dk
http://www.dvdsnak.dk
Brugeravatar
mikkelsvendstrup

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » fre 2. nov 2007 22:10

mikkelsvendstrup skrev:Jeg drikker fra 15.00 sharp :)

Så sent???? :shock:
/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Diabolik » fre 2. nov 2007 22:18

For at I nemmere kan undgå mig vil jeg iklæde med denne (dog også bukser :lol: )

Billede

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf mikkelsvendstrup » fre 2. nov 2007 23:11

Diabolik skrev:
mikkelsvendstrup skrev:Jeg drikker fra 15.00 sharp :)

Så sent???? :shock:
/D

Ja, jeg er en gammel mand :)
http://www.uncut.dk
http://www.dvdsnak.dk
Brugeravatar
mikkelsvendstrup

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » lør 3. nov 2007 02:09

Vi burde næsten have navneskilte på, så vi kan kende hinanden! :D

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » søn 4. nov 2007 11:44

Godmorgen til alle (undtagen Thomsen... Du véd selv hvorfor! :lol: )... Spøg til side!
Tak for en kanon dag, det var et hamrende godt arrangement igår (Stor tak til AWE for at stable det på benene) og det var ISÆR fedt at få sat ansigt på dem man kontakt med via de forskellige fora og så få snakket rigtig film-snak!!!!!
Mit personlige highlight var dog at få talt (ud) med Moerch (det var virkelig over the top!!!! :D )...
Alt i alt har det givet mig mere blod på tanden for at lave et lignende arrangement i løbet af foråret!!!!
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Jack J » søn 4. nov 2007 14:33

Ja, det var kanon! Og herligt at møde både velkendte ansigter (hvoraf der var flere jeg ikke havde set i flere år), men så sandelig også at møde diverse personager, man har kendt fra fora, fanzines og Uncut! Virkelig godt. Fint nok, at der var nogle, der solgte diverse, men personligt kunne jeg slet ikke forholde mig til at skulle tænke på at købe dvd'er eller bøger, sorry. Det hele gik op i at snakke med folk (ikke mindst folk, der sjovt nok kom over og ville snakke om Gynther Meyers kærlighedsliv! Hvad fanden rager Gynther Meyer mig, ha ha). Og de sidste par timer med de 100-vis gothpiger lagde en surrealistisk tåge over det hele. Herligt også endelig at møde AWE-bagmand Jan (og jeg mener jo stadig Rådden Kærlighed bør indgå i AWE's zombieserie, hæ hæ). Hvis jeg skal sætte een finger på noget, så var det, at Gay Niggers From Outer Space blev vist for sent! Folk var simpelthen ikke interesserede i at se film så sent i arrangementet. Jan nævnte muligheden for at dette kunne blive et tilbagevendende arrangement og jeg ville i alt fald troppe op igen! Næste gang kan det endda være, jeg husker et kamera. De få fotos, jeg fik med mobilen, ligner mest af alt noget fra en surrealistisk spøgelsesfilm Roger Corman aldrig fik lavet.

PS: Snakkede også med Nicholas Barbano for første gang. Vældig hyggelig fætter. Spurgte, om jeg havde et visitkort, ha ha ha. :D

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » søn 4. nov 2007 15:49

Gode DJs, hyggelige omgivelser, godt initiativ fra AWE. Fedt at se jer allesammen, både de gamle kendinge og nye ansigter. Fik en god snak med Jan om udgivelsespolitik, fremtidsvisioner og yndlingsfilm, og fik således bekræftet at der er gode ting i vente fra AWE, fedt!
Brugeravatar
Mads

Indlægaf TCM » søn 4. nov 2007 16:20

...vil blot tilslutte mig og sige godt arrangement... det må klart blive en årlig, hvis ikke halvårlig tradition - og lækkert folk havde taget både ragelse og gode sager med til salg. Cool med djævlebryg, rådne zombiefilm og trailer-shows på skærmene... Mere mere mere...!
Mit filmsite, Filmskribenten - også med skrækfilm: www.filmskribenten.dk
Brugeravatar
TCM

Geografisk sted: København

Indlægaf Gizmo » søn 4. nov 2007 16:42

Ja, det var en super oplevelse, selv om jeg langt fra fik hilst på alle. Det må blive næste gang. Og jo før, jo bedre.
Brugeravatar
Gizmo

Geografisk sted: København
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » søn 4. nov 2007 17:36

Jep, tak for i går. Super godt arrangement, som forhåbentligt vender tilbage igen. Det var rart at hilse og få sat ansigter på en del af jer - selv Diabolik, der var lige så bitter som en lunken djævlebryg :D

Jeg snakkede i øvrigt kort med Kenneth fra AWE omkring den kommende udgivelse af PROFONDO ROSSO, og han fortalte, at Thomas Rostock har en finger med i projektet. Måske får vi endeligt den definitive dvd-udgave af filmen uden freeze frame under credits.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Diabolik » søn 4. nov 2007 17:57

Thomsen skrev:Jep, tak for i går. Super godt arrangement, som forhåbentligt vender tilbage igen. Det var rart at hilse og få sat ansigter på en del af jer - selv Diabolik, der var lige så bitter som en lunken djævlebryg :D

Hva' Søren... Er du stået op fra de døde??? :lol: Tak for igår!!! Rigtig hyggeligt at møde dig... Håber at vi snart kan lave noget lignende igen!!!!

Thomsen skrev:Jeg snakkede i øvrigt kort med Kenneth fra AWE omkring den kommende udgivelse af PROFONDO ROSSO, og han fortalte, at Thomas Rostock har en finger med i projektet. Måske får vi endeligt den definitive dvd-udgave af filmen uden freeze frame under credits.

Det lyder sgu' godt!!!! Super news!!!!

/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Ibzen1 » søn 4. nov 2007 18:16

Ja 1000 tak for igår....fedt at møde kendte og ikke kendte ansigter.
My Movies
Music Collection
http://www.forum-uncut.dk/adm_pic/IBZ/home.htm
Ibzen1

Indlægaf Kinski » søn 4. nov 2007 21:32

Jeg hyggede mig også BIG TIME! Dejligt at møde alle de "gamle" og ikke mindst en række nye ansigter :D
Håber også AWE gør det til en årlig tradition...
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » man 5. nov 2007 00:26

Øv osse! Lyder sgu som et hygsomt arrangement, er ked af jeg ikke kunne komme. Jeg var travlt optaget med at drikke mig i hegnet i gratis sprut 2000 km hjemmefra til afslutningsfesten for San Sebastians horrorfilmfestival.

Men lav endelig noget igen, så dukker jeg op.

/Kristensen
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
52 indlæg • Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4

Tilbage til Sniksnak