• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Uncut ‹ Nyt fra Uncut

Uncut informerer. Her kan du læse den seneste nyt fra Uncut, samt høre om de nyeste opdateringer, quizzer, mm.
Skriv et svar
16 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Secure your forum

Indlægaf anthony6717 » fre 27. jul 2007 11:06

Hi!

Your forum is wide open to automatic registrations and postings. Spammers can use it to spread their junk automatically, just like we did to send you this message.

Find 'projekt spambot' on Google and to learn how we did this and how to secure your forum against this pest.

This is a one-time posting by 'Projekt SpamBot 2.0' to help forum-admins to secure their software. This account will not be used again, you can delete it (and this post) if you wish.
(We know we said it would have been a one time-posting the last time, but now being able to crack phpBB's CAPTCHA and the 'Humanizer' so easily lead us to version 2.0 to tell the community how unsafe phpBB is *again*.)

phpBB's standard-CAPTCHA is NOT safe. If you activated it for your forum, this post is the proof that it can be broken. (Our article tells you how.) Also the standard-'Humanizer' offers no security. You'll agree if you have it installed and have this text posted to your forum.

To stop spammers we recommend the MODs 'Advanced Visual Confirmation' and 'Unique Registration Hash' which can be found at phpbbhacks.com or the MOD-database on phpbb.com.

Greetings,
pseudocode

PS: E-Mails and PMs to this account as well as replies to this post will not be read.
PPS: if you received this message several times, your forum is probably reachable through more than one URL
secure your forum against spammers, find 'Projekt Spambot' on Google
anthony6717

Geografisk sted: Asia

Re: Secure your forum

Indlægaf Nicolai » fre 27. jul 2007 11:10

anthony6717 skrev:Hi!

Your forum is wide open to automatic registrations and postings. Spammers can use it to spread their junk automatically, just like we did to send you this message.

Find 'projekt spambot' on Google and to learn how we did this and how to secure your forum against this pest.

This is a one-time posting by 'Projekt SpamBot 2.0' to help forum-admins to secure their software. This account will not be used again, you can delete it (and this post) if you wish.
(We know we said it would have been a one time-posting the last time, but now being able to crack phpBB's CAPTCHA and the 'Humanizer' so easily lead us to version 2.0 to tell the community how unsafe phpBB is *again*.)

phpBB's standard-CAPTCHA is NOT safe. If you activated it for your forum, this post is the proof that it can be broken. (Our article tells you how.) Also the standard-'Humanizer' offers no security. You'll agree if you have it installed and have this text posted to your forum.

To stop spammers we recommend the MODs 'Advanced Visual Confirmation' and 'Unique Registration Hash' which can be found at phpbbhacks.com or the MOD-database on phpbb.com.

Greetings,
pseudocode

PS: E-Mails and PMs to this account as well as replies to this post will not be read.
PPS: if you received this message several times, your forum is probably reachable through more than one URL

HEEEEEEERE'S ANTHONY!!! :twisted:

:lol: :lol: :lol:
Brugeravatar
Nicolai

Indlægaf AvatarDK » tors 25. okt 2007 15:01

Et eller andet bør dog nok gøres. Forummet har lidt over 1700 medlemmer hvoraf over 1500 (!) har tilmeldt sig alene i år.... Spam-robotter de 99% af dem tilsyneladende.

Måske der SKULLE lukkes et hul et sted.
Brugeravatar

Indlægaf Kristensen » tors 25. okt 2007 15:24

Spam-botterne kan ikke poste så jeg synes ikke det er så stort et problem. Men jeg regner med at installere et mod som skjuler ikke aktiverede brugere.
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 25. okt 2007 17:59

Betyder det, at jeg ryger ud for 3. gang? :wink:

Jack
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Kristensen » tors 25. okt 2007 18:09

Jeps. Mine "spamoprydninger" er kun dårlige forsøg på at slippe af med dig. Bare synd ham (hende?) Gynther Meyer altid stikker mig.

Jack J skrev:Betyder det, at jeg ryger ud for 3. gang? :wink:

Jack
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » tors 25. okt 2007 18:14

Tro væbnere er altid rare.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 28. okt 2007 18:47

Kristensen skrev:Spam-botterne kan ikke poste så jeg synes ikke det er så stort et problem. Men jeg regner med at installere et mod som skjuler ikke aktiverede brugere.

Med den 'aktivitet' :wink: der ofte er her i forummet, så kunne man næsten ønske at de VILLE poste!

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Gynther Meyer » tors 1. nov 2007 08:55

Kristensen skrev:Spam-botterne kan ikke poste så jeg synes ikke det er så stort et problem. Men jeg regner med at installere et mod som skjuler ikke aktiverede brugere.

Med indlægget "P0rn0 Teen Vide0 For You" i Genrefilm-sektionen er de altså sluppet ind alligevel.
Brugeravatar
Gynther Meyer

Geografisk sted: 5 min før sprogrevisionen i '48
  • Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » tirs 13. nov 2007 12:21

De er så begyndt at poste nu ser det ud til :(
Brugeravatar

Indlægaf gorzelak » tirs 13. nov 2007 13:44

Jep, vi er opmærksomme på problemet.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 25. nov 2007 01:45

Det er lidt sørgeligt, når de fleste indlæg kommer fra nøgle damer. Men så på den anden side; hellere det end nøgne indlæg fra Uncuts faste stab. :mrgreen:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » søn 25. nov 2007 13:55

Jack J skrev:Det er lidt sørgeligt, når de fleste indlæg kommer fra nøgle damer. Men så på den anden side; hellere det end nøgne indlæg fra Uncuts faste stab. :mrgreen:

Det er også det, vi tænker.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Jack J » søn 25. nov 2007 18:56

De der indlæg er ved at blive lidt meget!

Hos dvdmaniacs forum melder man sig til, men er først tilmeldt og kan ikke poste før en moderator har godkendt en. Kunne I ikke gøre det samme?

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » man 26. nov 2007 19:12

Jack J skrev:Hos dvdmaniacs forum melder man sig til, men er først tilmeldt og kan ikke poste før en moderator har godkendt en. Kunne I ikke gøre det samme?

Jack

Det lyder som en rigtig god idé. så undgår man vel også botterne!?
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Næste

Skriv et svar
16 indlæg • Side 1 af 2 • 1, 2

Tilbage til Nyt fra Uncut