sigge skrev:Svenskar finns det överallt
sigge skrev:Men det tråkiga med att betala höga summor pengar för gamla x-rentals är att dom snart kan förlora värde. Jag minns att jag, av en dansk samlare faktiskt, köpte "Goodbye uncle tom" (grekisk rental)för en ca 6-7 år sedan för ett väldigt högt pris. Ett år senare var den inte värd ett skit då den släpptes på DVDJag skulle aldrig betala det priset igen för en vhs-film.
Jack J skrev:Mht Driller1, så aner jeg det ikke. Han siger jo han har rettighederne, har endda nævnt beløb for nogle af rettigheder han har købt, og at DVD-coverne ligner bootlegs har man jo set før fra officielle udgivere. Og proffe covers fra bootleggere.
Jack J skrev:Sandt at sige så kunne jeg kun holde til at læse frem til side 3 ud af de 6. Det var ret kedeligt. Men OKAY!!! Indrømmer han ligefrem!!?? På et tidspunkt skrev han da elelrs de beløb som han havde betalt for rettighederne for Sydafrika! Men det passede måske ikke alligevel??
sigge skrev:Samlarna i Sverige på gamla vhsér är icke så många längre. Priserna har sjunkit rejält, vilket är bra om man skall köpa film. Inte så bra om man skall sälja
Jack J skrev:Og mange af de der VideoInvest-bånd var endda klippede.
Diabolik skrev:Jack J skrev:Og mange af de der VideoInvest-bånd var endda klippede.
Jeps!!! Men er man samler, så er man SAMLER!!! Jeg vil sgu godt give en ret høj pris for 'Thriller - En grym film' på dansk Esselte, selvom den er klippet!!!! Eller Franco's 'Grev Dracula' ligeledes på Esselte!!!!
/D
Jack J skrev:Jeg bryder mig bestemt ikke om at blive forledt til at tro, en bootleg er en officiel udgivelse, men jeg er heller ikke så hellig, at jeg ikke vil købe så'n en ikke-officiel udgivelse, når nu det er eneste mulighed for nogensinde at se den.
AvatarDK skrev:Af samme grund har jeg også mere eller mindre alle Global DVD's spaghetti western-udgivelser,
Diabolik skrev:No harm done, Jack!!! Det var såmænd bare for at 'retfærdiggøre' køb af klippede udgaver!!!
Jack J skrev:AvatarDK skrev:Af samme grund har jeg også mere eller mindre alle Global DVD's spaghetti western-udgivelser,
Kan du fortælle lidt om, hvordan de prints, han har taget fra 35mm, ser ud? Er de okay, er 'overspilningen' fra filmprints okay?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster