Thomsen skrev:Ah, mon dog. Jeg fik jo min for 460kr, og medmindre Diabolik og Henschjell ryger ind i en ny bidding war, så har jeg svært ved at forestille mig, den ryger meget højere op.
Jack J skrev:Hmm, jeg syn's da, der var een, der røg til en pris, der lå over en tusse, men det var måske Kannibalmassakren.
Thomsen skrev:Hehe, yes, "in the galaxy of Transylvania"...
Jeg vil tro, at det er fordi, han sender den som pakkepost (forsikret). En tilsvarende pakke fra DK til Sverige koster 165kr!
Jack J skrev:Woo-hoo!!! Så fik jeg "Jernhånden i rædselsnatten" denne gang! Der var kun een anden byder, men han var sgu også hardnäckig og blev ved lige til det sidste. Hans endelige bud var 580, men jeg havde sat øverste bud på 1000,- så den var hjemme. Men man blir sgu alligevel lidt nervøs, når man er så dum at stå og følge en auktion i de sidste minutter (læs 45 minutter). Lige siden i nat var den ellers på 420, men så 12 min. før lukketid ryger den så op på 580.
Anyway, hvem er det, der udsteder klub-kort til medlemmer af Klubben For Ejere af Jernhånden-plakaten? Diabolik? Ibzen?![]()
Jernhånden og Scorpion Thunderbolt! Woo-hoo!!
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=522142728
PS: Hvem fa'en bor i Silkeborg?
Jack
Jack J skrev:Selvfølgelig; "AH Jensen", det burde jeg ha husket på, ha ha. Nå, men ja, tak for kampen. Jeg er heller ikke den store plakatsamler, men lige DEN DER havde jeg længe været ude efter.
Jack
Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster