• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

Helga She Wolf of Spilberg DVD???

Indlægaf Jack J » søn 25. nov 2007 07:54

Er der nogen, der ved, om Helga She Wolf of Spilberg er ude på DVD? Har ikke kunnet finde den.
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » man 26. nov 2007 09:36

Mig bekendt er den ikke udsendt på DVD. Men hvis det modsatte sku vise sig ville jeg helt klart købe den. Spøjst Ilse rip-off..
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » man 26. nov 2007 17:32

Mads Jensen skrev:Mig bekendt er den ikke udsendt på DVD. Men hvis det modsatte sku vise sig ville jeg helt klart købe den. Spøjst Ilse rip-off..

Jeg har aldrig set den, men du synes altså den er spøjs? Heine (Sørensen) siger det er det værste bras, men ejg er nu villig til at udforske selv.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 27. nov 2007 00:54

Haha, det ene udelukker jo ikke det andet. Husker den også som en del mere underholdende og sleazy end ELSA FRAULEIN SS som også er med Malisa Longo i hovedrollen. Det er begge sådan nogle franske Ilsa rip-offs, uden de grove torturscener men med rigelige mængder sleaze. Men såvidt jeg husker er HELGA.. i modsætning ELSA.. ikke egentlig nazisploitation, idet der vist ikke er nogen eksplicitte nazi referencer i den.
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » tirs 27. nov 2007 01:12

Mads Jensen skrev:Men såvidt jeg husker er HELGA.. i modsætning ELSA.. ikke egentlig nazisploitation, idet der vist ikke er nogen eksplicitte nazi referencer i den.

Hmm, det er der vist så bare nogen, der glemte at fortælle japanerne, ha ha:

Billede
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 27. nov 2007 01:25

wauw, nice!! 8)
Brugeravatar
Mads

Skriv et svar
6 indlæg • Side 1 af 1

Tilbage til Genrefilm