• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
796 indlæg • Side 10 af 54 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 54

Indlægaf Jack J » søn 25. nov 2007 18:01

Tak for det, og nej, jeg tror da heller ikke, du er misundelig :wink:
Jeg havde sat højeste bud til 1000,- som er alt for meget, men som sagt, det var fordi det lige var dén her. Jeg var ikke gået een krone højere, hvis der var kommet en anden byder ind! Diabolik fortalte mig historien med Jernhånden-plakaterne, men jeg har glemt halvdelen. Noget med at de i sin tid var blevet lavet, men aldrig udsendt og derfor ikke er slidte. Men den må Diabolik hellere fortælle.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf henschjell » man 26. nov 2007 18:20

Tillykke med Jernhånden J.J. Det lyder som om den vil blive værdsat
Downtown Slagelse

Jack J skrev:Asien begynder som bekendt i Malmø.

Yup. En bro mere, og jeg kan køre til Japan :D
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Jack J » man 26. nov 2007 18:36

Morbid Angel skrev:Men tillykke med den og jeg er slet ikke misundelig :(

Jeg hører, at du NU slet ikke behøver at være misundelig! Te'løk med det.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » man 26. nov 2007 19:06

Av, den var intern... jeg bliver nysgerrig.

Nå, men tillykke med plakaten, Jack, og velkommen i klubben. Det er din tur til at tage kage med næste gang :lol:
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » man 26. nov 2007 19:13

Thomsen skrev:Av, den var intern... jeg bliver nysgerrig.

Nå, men tillykke med plakaten, Jack, og velkommen i klubben. Det er din tur til at tage kage med næste gang :lol:

Tak!

Nåh, jeg fik bare melding fra vores svenske poster-ven, at han havde et ex mere og havde tilbudt det til den morbide engel. That's all.

Kage med? Er det nu så godt?? Hvad nu, hvis fx Diabolik eller Ibzen bliver rasende over en VHS de ikke har fundet og i raseri smider kage på plakaten!!?? :shock:

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » man 26. nov 2007 20:45

Jack J skrev:
Thomsen skrev:Av, den var intern... jeg bliver nysgerrig.

Tak!

Nåh, jeg fik bare melding fra vores svenske poster-ven, at han havde et ex mere og havde tilbudt det til den morbide engel. That's all.

Kage med? Er det nu så godt?? Hvad nu, hvis fx Diabolik eller Ibzen bliver rasende over en VHS de ikke har fundet og i raseri smider kage på plakaten!!?? :shock:

Jack

Ja og den blev købt, så nu skal der ud og købes en ramme.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Morbid Angel » man 26. nov 2007 20:48

Jack J skrev:
Morbid Angel skrev:Men tillykke med den og jeg er slet ikke misundelig :(

Jeg hører, at du NU slet ikke behøver at være misundelig! Te'løk med det.

Jack

ja det var en glædelig overraskelse at han havde en mere, han har måske en hel lagerhal fuld, men jeg kan godt se at det giver bedst, hvis man sælger dem stk vis over en periode, men det gør mig ikke mindre glad for at have fået fingrene i et eksemplar og jeg kunne holde mig på min smærtegrænse på 600,- .

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » man 26. nov 2007 21:15

Diabolik, kan du ikke lige genfortælle historien med de der Jernhånden-plakater???

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » man 26. nov 2007 21:56

Altså, som jeg har hørt historien (muligvis fra Diabolik), så købte det hedengangne Posters & Records et gammelt trykkeri for at få fingre i deres lager, hvor der lå bunkevis af gamle, ubrugte plakater. Jeg kan selv kun huske, at de annoncerede på deres hjemmeside, at de havde fået fat i en mindre stak JERNHÅNDEN for 4-5 år siden.

@Morbid, Jamen, tillykke også til dig. Nu må vi da snart være nok til at oprette vores eget hemmelige forum med hemmelige kodeord og håndtegn og ikke mindst hemmelige kageopskrifter (hvem ved, hvad der gemmer sig i en citronmåne?)

@Jack, du har ret: Kage er måske ikke det bedste med de to. Jeg skal i hvert fald også have pakket min BILJAGTEN væk, før Diabolik for lov til at rende rundt med fars egen chokoladekage. Måske skulle vi holde os til tyggemåner - eller giver de også huller, hvis man kaster dem efter hinanden og rammer forkert?
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Jack J » man 26. nov 2007 22:09

nåh ja, det var sådan det var. Og derfor de er i så god stand.

Måske vi bare skulle invitere Ole Stranddorf med i stedet, han falder bare i søvn og udgør ikke nogen plakat-trussel :mrgreen: :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » tirs 27. nov 2007 07:40

Thomsen skrev:
@Morbid, Jamen, tillykke også til dig. Nu må vi da snart være nok til at oprette vores eget hemmelige forum med hemmelige kodeord og håndtegn og ikke mindst hemmelige kageopskrifter (hvem ved, hvad der gemmer sig i en citronmåne?)

Ja tak en kold citronmåne og en nisseøl er altid godt :lol:

Har du rammet din plakat ind og hvor købte du evt. rammen? Mener jeg så noget om det i en tråd på Dahf.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf AvatarDK » tirs 27. nov 2007 09:10

Hvis der er nogen herinde der ved hvor man kan købe backing boards til at fylde i plastiklommer til plakater, forholdsvis billigt er jeg også lutter øre.

Jeg næger simpelthen at have mine plakater foldet sammen eller opbevaret i rør, og vægpladsen er jo begrænset.

Så sig frem :)
Brugeravatar

Indlægaf Vang » tirs 27. nov 2007 12:27

Thomsen skrev:Måske skulle vi holde os til tyggemåner - eller giver de også huller, hvis man kaster dem efter hinanden og rammer forkert?

Nej, men det gør de små brune og sorte håndboldebolcher, der er i Super Mix. Faktisk er de den eneste grund til at betvivle denne guddommelige slikblandings status som alle slikblandingers store moder. Jack, jeg forsøgte mig i øvrigt med en Tappsy i aftes. Not bad, men lidt for meget skum til min smag. Desuden har de en lettere sæbeagtige eftersmag, når man har guffet en hel pose, så nu har jeg barberet min tunge.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 27. nov 2007 13:35

Thomsen skrev:@Jack, du har ret: Kage er måske ikke det bedste med de to. Jeg skal i hvert fald også have pakket min BILJAGTEN væk, før Diabolik for lov til at rende rundt med fars egen chokoladekage. Måske skulle vi holde os til tyggemåner - eller giver de også huller, hvis man kaster dem efter hinanden og rammer forkert?

Bok, bok, boooooork.... Kylling!!!! Jeg lover højt og helligt ikke at kaste med bagværk af nogen art... Ama'r... Halshug!!!! (Krydser fingre!!! :twisted: ) :lol:
/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf Thomsen » tirs 27. nov 2007 16:28

Ha! Jeg er skam ikke en kylling!

... jeg er bare sådan en lille smule skræmt :)

@Morbid, jeg har ikke fået min rammet ind endnu, men den står øverst på listen. Regner bare med at smutte forbi Nørrebros indramning, eller hvad de nu hedder... de har i hvert fald god erfaring med filmplakater.

Men det hjælper dig jo nok ikke. Såvidt jeg husker bor du i Jylland.
Brugeravatar
Thomsen

ForegåendeNæste

Skriv et svar
796 indlæg • Side 10 af 54 • 1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 54

Tilbage til Sniksnak