• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
796 indlæg • Side 11 af 54 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 54

Indlægaf Morbid Angel » tirs 27. nov 2007 19:02

Thomsen skrev:Ha! Jeg er skam ikke en kylling!

... jeg er bare sådan en lille smule skræmt :)

@Morbid, jeg har ikke fået min rammet ind endnu, men den står øverst på listen. Regner bare med at smutte forbi Nørrebros indramning, eller hvad de nu hedder... de har i hvert fald god erfaring med filmplakater.

Men det hjælper dig jo nok ikke. Såvidt jeg husker bor du i Jylland.

Ja jeg bor i Silkeborg, men vi har også en glarmester der rammer ting ind, så må jeg nok bare betale mig fra det, mangler 2-3 plakater mere som jeg vil have købt, helst i samme stil og måske en spaghetti western, nogle gode tip, behøver ikke være original tryk, reprints kan også gå.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Thomsen » tirs 27. nov 2007 20:02

Altså, nu får jeg jo nok prygl af pøbelen herinde, men jeg er faktisk ikke den store spaghetti-fan (når vi snakker om filmene).

En skam at du ikke var med til AWE's halloween-halløj. Blandt dem, jeg kiggede på, så var der mest western-plakater til salg. Jeg ved ikke, om Jan (hed han vist), der solgte ud, også lusker rundt herinde?
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Jack J » tirs 27. nov 2007 21:04

Er det Nils, du kalder "pøbelen"? :mrgreen:

Og hvis det er Jan Mouritzen, du refererer til, så ja, han hedder Jan.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » tirs 27. nov 2007 23:04

Thomsen skrev:Altså, nu får jeg jo nok prygl af pøbelen herinde, men jeg er faktisk ikke den store spaghetti-fan (når vi snakker om filmene).

Selvom du 'rendte' med Biljagten :wink: , så forstår jeg dig 100%!!! Der er sgu' langt mellem snapsene!!! Tag nu bare eksemplet hacksteren Demofilo Fidani, jeg tror aldrig, at jeg har set bare en middelmådig film fra hans side!!!! 2/3 af resten kunne såmænd ligeså godt være blevet filmet i Rebild Bakker med en flok sortbroget dansk landrace (køer) som baggrundsfigurer!!! Og så er der jo resten og de er til gengæld fænomenale, men igen hvis man først har været trukket igennem Gudenådalens svar på Monument Valley så er det dælme svært at blive fanget af genren!!!!
/D
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf AvatarDK » ons 28. nov 2007 09:06

Thomsen skrev:Altså, nu får jeg jo nok prygl af pøbelen herinde, men jeg er faktisk ikke den store spaghetti-fan (når vi snakker om filmene).

En skam at du ikke var med til AWE's halloween-halløj. Blandt dem, jeg kiggede på, så var der mest western-plakater til salg. Jeg ved ikke, om Jan (hed han vist), der solgte ud, også lusker rundt herinde?

Bastardo....... En pøbel-repræsentant har talt...

Er der nogen der har en mail-adresse på denne Jan? Er helt tosset med spaghetti-materiale :)
Brugeravatar

Indlægaf Kinski » ons 28. nov 2007 10:27

AvatarDK skrev:Er der nogen der har en mail-adresse på denne Jan? Er helt tosset med spaghetti-materiale :)

Hils ham fra mig af:
jan mouritzen <jan_mouritzen@hotmail.com>
Kommende koncerter:

http://www.myspace.com/DoomedDenmark
Brugeravatar
Kinski

Geografisk sted: Amager
  • Hjemmeside

Indlægaf Kinski » ons 28. nov 2007 10:28

Jeg er allerede på vej med spanskrøret...
Kommende koncerter:

Brugeravatar
Kinski

• Hjemmeside

Indlægaf Kinski » ons 28. nov 2007 10:38

Diabolik skrev:Tag nu bare eksemplet hacksteren Demofilo Fidani, jeg tror aldrig, at jeg har set bare en middelmådig film fra hans side!!!! 2/3 af resten kunne såmænd ligeså godt være blevet filmet i Rebild Bakker med en flok sortbroget dansk landrace (køer) som baggrundsfigurer!!! Og så er der jo resten og de er til gengæld fænomenale, men igen hvis man først har været trukket igennem Gudenådalens svar på Monument Valley så er det dælme svært at blive fanget af genren!!!!
/D

Der er et par watchable Fidani films i blandt, men enig: 90% stinker!
Men skulle muligheden byde sig/eller kan man ikke slippe væk, så er disse fair tozzi underholdning:

Showdown for a Badman
His Name Was Sam Walbash, But They Call Him Amen

og navnligt:
One Damned Day at Dawn... Django Meets Sartana!

Disse to har en lille fanskare, men jeg husker dem ikke som opsigtsvækkende, men jeg kan jo huske helt galt :wink: :
Stranger That Kneels Beside the Shadow of a Corpse
And Now... Make Your Peace with God
Kommende koncerter:

Brugeravatar
Kinski

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » ons 28. nov 2007 10:45

Kinski skrev:
AvatarDK skrev:Er der nogen der har en mail-adresse på denne Jan? Er helt tosset med spaghetti-materiale :)

Hils ham fra mig af:
jan mouritzen <jan_mouritzen@hotmail.com>

Thanks amigo !
Brugeravatar

Indlægaf AvatarDK » ons 28. nov 2007 10:48

Kinski skrev:Disse to har en lille fanskare, men jeg husker dem ikke som opsigtsvækkende, men jeg kan jo huske helt galt :wink: :

Stranger That Kneels.... er den bedste Fidani-western jeg har set (mangler vist et par stykker). Derudover synes jeg bestemt han er bedre end sit rygte, og han har ihvertfald ikke leveret alle tiders ringeste (som jeg har set) spaghetti western On The Third Day Arrived The Crow..... Yikes. Selv ikke William Berger kan redde den gang møg.....
Brugeravatar

Indlægaf Diabolik » ons 28. nov 2007 11:25

Kinski skrev:Disse to har en lille fanskare, men jeg husker dem ikke som opsigtsvækkende, men jeg kan jo huske helt galt :wink: :

Stranger That Kneels.... er den bedste Fidani-western jeg har set (mangler vist et par stykker). Derudover synes jeg bestemt han er bedre end sit rygte, og han har ihvertfald ikke leveret alle tiders ringeste (som jeg har set) spaghetti western On The Third Day Arrived The Crow..... Yikes. Selv ikke William Berger kan redde den gang møg.....

Det fedeste ved spaghetti'erne er næsten titlerne!!! Kors hvor kunne man finde på særdeles 'salgbare' titler dengang!!! Jeg tror aldrig, at jeg har stødt på en spaghetti hvor titlen har afskrækket mig fra at købe den!!!
Hvad angår Fidani, så véd du bedst, Nils, jeg har sikkert ikke set sååå mange Fidani'er som du!!! You're The Knower!!! (Nej, Hegnet, jeg betaler heller ikke royalties denne gang for brug af din 'opfindelse' :lol:)
/D
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf Kinski » ons 28. nov 2007 11:44

Diabolik skrev:Hvad angår Fidani, så véd du bedst, Nils, jeg har sikkert ikke set sååå mange Fidani'er som du!!!

Så er du hermed kåret til dem smarteste af os to :wink:
Kommende koncerter:

Brugeravatar
Kinski

• Hjemmeside

Indlægaf Kinski » ons 28. nov 2007 11:48

AvatarDK skrev:...og han har ihvertfald ikke leveret alle tiders ringeste (som jeg har set) spaghetti western On The Third Day Arrived The Crow..... Yikes. Selv ikke William Berger kan redde den gang møg.....

Den er ekstremt ringe, enig. Selv ikke vores danske spaghetti amigo Lars Bloch kan ikke løfte det makværk op af sølet...
Kommende koncerter:

Brugeravatar
Kinski

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » ons 28. nov 2007 12:02

Kinski skrev:
AvatarDK skrev:...og han har ihvertfald ikke leveret alle tiders ringeste (som jeg har set) spaghetti western On The Third Day Arrived The Crow..... Yikes. Selv ikke William Berger kan redde den gang møg.....

Den er ekstremt ringe, enig. Selv ikke vores danske spaghetti amigo Lars Bloch kan ikke løfte det makværk op af sølet...

Det er da rigtigt, Bloch er da også med :) Han leverer en hæderlig præstation så vidt jeg kan erindre (man er vel dansker)....
Brugeravatar

Indlægaf Diabolik » ons 28. nov 2007 12:16

AvatarDK skrev:Han leverer en hæderlig præstation så vidt jeg kan erindre (man er vel dansker)....

Tjah, det gjorde Søren Lerby også i kampen mod Spanien i '86, men det ble' kampen ikke bedre af!!! :lol:
/D
Brugeravatar
Diabolik

ForegåendeNæste

Skriv et svar
796 indlæg • Side 11 af 54 • 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 54

Tilbage til Sniksnak