• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Kræmmermarkedet ‹ Tips

Her kan du poste nyt om tips om tilbud over alt i verden.
Skriv et svar
21 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Torben Simonsen » ons 9. mar 2005 16:24

Jeg undrede mig også over hvorfor den ikke var i Stereo-Studio - den er i TP Musik, men der står den til 80,-.
Torben Simonsen

Geografisk sted: Århus N

Indlægaf gorzelak » ons 9. mar 2005 21:39

Vang skrev:Damn, Stereo Studio har lige ringet. De skal tage en ordentlig røvfuld af filmen hjem, hvis de skal kunne sælge den bare nogenlunde billigt. Og det vil de ikke, de svin!

De - Stereo Studio - har da vistnok fået den her i byen. Det mener jeg i al fald, at Anders Munk nævnte. At han havde set den der.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf gorzelak » ons 9. mar 2005 21:41

Torben Simonsen skrev:Jeg undrede mig også over hvorfor den ikke var i Stereo-Studio - den er i TP Musik, men der står den til 80,-.

- Havde ikke lige set dit indlæg, Torben. Jeg har som sagt hørt, at den har været til at få i Stereo Studio (Anders, where are you?), men ellers kan den købes hos Fona - dog til 69,95.
"In the game of chess you can never let your opponent see your pieces."
Brugeravatar
gorzelak

Geografisk sted: Århus
  • Hjemmeside

Indlægaf Vang » ons 9. mar 2005 22:36

gorzelak skrev:De - Stereo Studio - har da vistnok fået den her i byen.

Yeah, men de kan ikke få varer hjem fra andre Stereo Studio-forretninger. Besætningen på skuden bestemmer om de vil bestille en given vare hjem, og da ingen af fjolserne kendte til Argento var det "no go"! Og de har ellers en kategori på hylderne, der hedder gys og splat... vorherre bevare os.

Jeg tror jeg vil se, om jeg ikke kan få røven ned i asfalt højde her I weekenden og klemme en bæ ind af deres brevsprække.
Brugeravatar
Vang

Geografisk sted: Odense C
  • Hjemmeside

Indlægaf mikkelsvendstrup » ons 9. mar 2005 22:38

Vang skrev:
gorzelak skrev:De - Stereo Studio - har da vistnok fået den her i byen.

Yeah, men de kan ikke få varer hjem fra andre Stereo Studio-forretninger. Besætningen på skuden bestemmer om de vil bestille en given vare hjem, og da ingen af fjolserne kendte til Argento var det "no go"! Og de har ellers en kategori på hylderne, der hedder gys og splat... vorherre bevare os.

Jeg tror jeg vil se, om jeg ikke kan få røven ned i asfalt højde her I weekenden og klemme en bæ ind af deres brevsprække.

Ja, det er så lame. De havde nogle Blue Underground skiver liggende i Holsterbro, og dem kunne jeg bare glemme.
http://www.uncut.dk
http://www.dvdsnak.dk
Brugeravatar
mikkelsvendstrup

• Hjemmeside

Indlægaf Vang » lør 16. apr 2005 19:04

Cat O' Nine Tails: Nu ringede de endelig fra Stereo Studio i Odense - god sevice må man sige, eftersom jeg overhovedet ikke har bestilt filmen - og informerede om, at den endelig er på hylderne. 40,- kroner koster den.

Pasolini-DVDerne er de meget optimistiske med - for de koster 200,- pr. stk.

Forretningen har også lige udvidet, så nu har de vel plads til den og endnu flere eksemplarer af Absolut Christmas #117.
Brugeravatar
Vang

• Hjemmeside

Foregående

Skriv et svar
21 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Tips