Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Med risiko for at blive beskyldt for at fiksere på gaverne (undskyld, men jeg havde en meget kedelig juleaften), må vi så ikke få et kig under træet hos forummets brugere. For undertegnede var der DVDfest under træet. Det blev til Twin Peaks Gold Edition bokssæt, Blade Runner 5disc bokssæt (SAVLE!!) og den nye 2001 skive. Desuden fik jeg bøger og en stak CD'er, bl.a. OMD og The Editors... ikke at forglemme et flot abstrakt maleri kreeret af min treårige datter.
Meget julehygge (og slet ingen julemad) blev det ikke til for undertegnede. Sønnike på halvandet år røg på sygehusets børneafdeling med hurtig vejrtrækning og feber, så jeg brugte min juleaften fra 19 til 01 på hospitalet, hvor jeg sad og holdt en iltmaske på min lille dreng. Min kone tog over tidligt på naten så jeg er hos vores treårige pige nu. Øv. Sønnikes feber er væk nu og mor venter bare på stuegang, så de kan komme hjem. At se ham frisk igen tror jeg til gengæld bliver den bedste julegave af dem alle.
Yankee Der Tod sagt Amen Denn sie kennen kein erbarmen Petroleum Miezen Für eine Handvoll Blei Django - Der Tag der Abrechnung
Andet cinema all'italiana:
Fulci Lives Two-Fer (Contraband / Conquest) Dark Waters (Ltd. ed.-tingesten) Double Game (2-disc) Convoy Busters Post Apocalyptic Survival Kit 3 Pack (2019 - After The Fall Of New York / 1990: Bronx Warriors / The New Barbarians)