• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
25 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Indlægaf Kristensen » tirs 25. sep 2007 09:58

Ja den var underholdende (og temmelig uoriginal) de 90min den varede. Og 3 timer senere havde jeg glemt alt om den igen. Og ja, jeg var ædru (desværre måske).

/K
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf Mads » tirs 25. sep 2007 10:11

Ja i sagens natur er det vel ret uoriginalt at lave film der åbenlyst refererer til andre film. Havde du forventet andet?
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Mads » fre 28. dec 2007 13:47

GRINDHOUSE udkommer i Japan som en 6-disc box med læssevis af extramateriale, incl de forlængede udgaver OG 191-minutters udgaven med spoof-trailers.

Der er en detaljeret beskrivelse af indholdet her: http://www.dreadcentral.com/node/25718

Og boxen kan bl.a. bestilles her: http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=GNBF-7412
Brugeravatar
Mads

Indlægaf Jack J » fre 28. dec 2007 15:13

Wauw. Cool. Jeg checkede hos Yesasia og de har den også (i udbud, kommer først til marts):

http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/code-w/section-videos/pid-1005180368/

Prisen er her 96 dollars modsat 82,50 fra Cdjapan, men så er det inklusiv porto, og Yesasia skriver nedskriver konsekvent værdien, så man ikke skal betale told.

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf Dr. Humpp » fre 28. dec 2007 19:13

DEATH PROOF var absolut årets største skuffelse, QT har mistet sit magic touch, superpinlig film med skrækkelig dialog, og ligegyldige idiot kællinger som man ventede på Kurt myrdede. PLANET TERROR var lidt mere underholdende, men har allerede glemt den. Kan vel dårligt nok kaldes en film.

Er der ikke efter Tarantino har mødt den talentløse retard Eli Roth at alt er gået galt?
http://devilution.dk/ (House Of Franco)
Dr. Humpp

Geografisk sted: Olga's House Of Shame aka Amar

Indlægaf Jack J » lør 29. dec 2007 00:50

Dr. Humpp skrev:Er der ikke efter Tarantino har mødt den talentløse retard Eli Roth at alt er gået galt?

Jeg synes CABIN FEVER var fed, blodig trash-underholdning, og HOSTEL var ond, led + mere blod. Begge film var absolut nogle af de senere års bedste bud på en genoplivning af splatterfilmgenren. I guess we're different people! Du ku' godt li' SEX & FURY, ikke? Jeg derimod syntes, den var søvndyssende kedelig. Scenerne, hvor heltinden fægter i nøgen tilstand var herlige, men ellers zzzzz snork...

Jack
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » lør 29. dec 2007 01:33

Jack J skrev:Wauw. Cool. Jeg checkede hos Yesasia og de har den også (i udbud, kommer først til marts):

http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/code-w/section-videos/pid-1005180368/

Prisen er her 96 dollars modsat 82,50 fra Cdjapan, men så er det inklusiv porto, og Yesasia skriver nedskriver konsekvent værdien, så man ikke skal betale told.

Jack

Yesasia sender til os fra Tyskland så der er ingen toldrisiko.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Jack J » lør 29. dec 2007 01:57

Morbid Angel skrev:Yesasia sender til os fra Tyskland så der er ingen toldrisiko.

Tak Morbid Angel. Jeg vidste nu godt, at de gjorde det nogle gange, men var ikke sikker på, om de gjorde det hver gang. Men absolut herligt, hvis de gør. Så kan man bare undre sig over, at de ulejliger sig med at nedskrive værdien. Jeg tror vist, at der står 66 kr. på alle de pakker, jeg får derfra (bestiller gerne 5-6 dvd/vcd'er af gangen). It's a weird world.

Jack
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morbid Angel » lør 29. dec 2007 02:02

Jack J skrev:Tak Morbid Angel. Jeg vidste nu godt, at de gjorde det nogle gange, men var ikke sikker på, om de gjorde det hver gang. Men absolut herligt, hvis de gør. Så kan man bare undre sig over, at de ulejliger sig med at nedskrive værdien. Jeg tror vist, at der står 66 kr. på alle de pakker, jeg får derfra (bestiller gerne 5-6 dvd/vcd'er af gangen). It's a weird world.

Jack

Jeg er næsten 100% sikker på at de bruger Tyskland som transitland, at de nedskriver verdien hos dig er måske at det står i din signatur eller noget :lol:
Jeg bestiller som regel japanske og koreanske udgaver hos dem, da disse ellers ville blive for dyre at bestille fra Korea og Japan på grund af toldrisikoen.

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Nicolai » man 18. apr 2011 01:35

Stuntmanden Buddy Joe Hooker (stunt driving double for Kurt Russell i "Death Proof") blev for nylig hædret med dette års Lifetime Achievement Award på filmfestivalen ActionFest. I den anledning havde instruktøren Mark Hartley ("Machete Maidens Unleashed!") kreeret denne lille hyldest med udvalgte stunt fra Hookers mere end 40 år lange karriere:
http://ictv-tf-ec.indieclicktv.com/play ... player.swf
Brugeravatar
Nicolai

Foregående

Skriv et svar
25 indlæg • Side 2 af 2 • 1, 2

Tilbage til Genrefilm