Anyway, jeg har netop checket Sleazehounds nye opdateringer hvor man blandet andet har anmeldt den japanske film MEN BEHIND THE SUN...
...og dén lader vi lige stå på skærmen et øjeblik...
- den japanske film MEN BEHIND THE SUN

Jo, kære Sleazehound, den er udsendt af Japan Shock Video, og jo, den handler om japsernes overgreb, men det blir den altså ikke japansk af, LOL. Der er næppe nogen, der ikke ved at den er fra Hongkong... nå, ja, altså udover anmelderen, hah. Sjovt nok står der rigtigt nok Hongkong i info-kassen forneden, men at anmelderen får lov til gentagende gange at kalde den japansk er... ikke godt. Er der ikke en redaktør der nærchecker indsendte indlæg?
Ha ha, det lader sgu til at den film hjemsøger danske anmeldere; jeg husker stadig en læser der havde et læserbrev i lortebladet Trauma hvor han spurgte om ikke MEN BEHIND THE SUN var identisk med Tras el cristal (af Agustí Villaronga, aka In A Glass Cage), hvortil redaktøren svarede at jo det var den samme film!

Iøvrigt skriver I (i info-kassen) at den er på kinesisk. I disse tider går fans vældig meget op i hvorvidt film udsendes på de RIGTIGE kinesiske dialekte, så det ville også være en fordel at nævne dialekten i stedet for blot "kinesisk".
En anmeldelse er naturligvis objektiv, men jeg må indrømme, at når anmelderen skriver:
Med Hei tai yang 731 kan de rigtige sleazehounds se det fantastiske og dejlige i en film, der tør visse ALT.
...så har jeg svært ved at følge med. Som det også fremgår at anmeldelsen, så indeholder filmen scener med rigtige lig der blive sprættet op. "Fantastisk og dejligt"? Jeg siger ikke at man ikke skal se den eller tage anstød... men ligefrem fantastisk og dejligt. Hmm.
I øvrigt er jeg sikker på at nogle læsere sikkert gerne ha været oplyst hvad de andre film i serien hedder når nu anmelderen gør så meget ud af at nævne at filmen findes i en boks med alle seriens fire film. En kort bemærkning om hvorvidt efterfølgerne "holder" i forhold til etteren ville måske også ha været ønskværdigt (et par af dem er trods alt lavet af cut 'n' paste-mesteren Godfrey Ho). Men nu kræver jeg måske for meget.

Men ellers en god anmeldelse.