Thomsen skrev:Pæne ting, Jack. Jeg gad også godt have nogle mexi-posters, men helst fra gamle, mexicanske gysere. Og de få gange jeg er stødt på nogle, har de enten været for dyre eller i for dårlig stand, fordi papiret, de er trykt på, er lavet af æselgødning og gamle tortillas e.l.
Nå, men jeg fik lige fat i denne her:
Ikke ligefrem i den allerbedste stand, men den er jo svær nok at finde. Papiret er - som det kan ses af genskinnet fra blitzen - med en lettere blank overflade. Er der nogen, der ved, om der eksisterer en anden, ældre version? Efter min temmelig begrænsede erfaring dukkede "glossy" plakater først op i 1970'erne, men jeg kan jo sagtens tage fejl.
Thomsen skrev:Yes, jeg så, at den var på auktion hos Heritage i går. Jeg overvejede også at byde, men bestemte at spare pengene til emovieposters årlige Halloween-auktion senere på måneden. Den gik meget rimeligt i betragtning af, at den også er linen backed.
Bød du på den, Dennis?
Er det bare mig, eller er der et eller andet bizart over kanonrørets perspektiv?
Jeg købte forøvrigt også min første plakat hos Heritage fornyligt. En US onesheet fra AIP's "bad girl"-film COOL AND THE CRAZY fra 1957.
Thomsen skrev:Yes, jeg så, at den var på auktion hos Heritage i går. Jeg overvejede også at byde, men bestemte at spare pengene til emovieposters årlige Halloween-auktion senere på måneden. Den gik meget rimeligt i betragtning af, at den også er linen backed.
Bød du på den, Dennis?
Er det bare mig, eller er der et eller andet bizart over kanonrørets perspektiv?
Jeg købte forøvrigt også min første plakat hos Heritage fornyligt. En US onesheet fra AIP's "bad girl"-film COOL AND THE CRAZY fra 1957.
Mads Jensen skrev:Det minder mig om at Ole S fra DFI fornyligt tippede mig om, at der nu er blevet lagt en stor mængde billedmateriale op på det nye DFI site
Thomsen skrev:Nå, var det så en af jer andre, der løb med den danske plakat fra Bavas "Djævelens maske" (den som Dennis postede billeder af tidligere). Der var et ret pænt eksemplar på auktion i nat hos emovieposter.com? Jeg stod selv af, da den nåede op på $340.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster