• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
796 indlæg • Side 30 af 54 • 1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 54

Indlægaf Jack J » tors 17. sep 2009 12:49

Nattens indkøb; Shaw Brothers horrorfilmen BEWITCHED (en prequel til den lige så eminente BOXER'S OMEN). Filmen har aldrig før været udgivet på hjemmebiograf-format, men kom endelig for et års tid siden på dvd i HK.

Billede
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf henschjell » tirs 6. okt 2009 02:54

Thomsen skrev:Pæne ting, Jack. Jeg gad også godt have nogle mexi-posters, men helst fra gamle, mexicanske gysere. Og de få gange jeg er stødt på nogle, har de enten været for dyre eller i for dårlig stand, fordi papiret, de er trykt på, er lavet af æselgødning og gamle tortillas e.l.

Nå, men jeg fik lige fat i denne her:

Billede

Ikke ligefrem i den allerbedste stand, men den er jo svær nok at finde. Papiret er - som det kan ses af genskinnet fra blitzen - med en lettere blank overflade. Er der nogen, der ved, om der eksisterer en anden, ældre version? Efter min temmelig begrænsede erfaring dukkede "glossy" plakater først op i 1970'erne, men jeg kan jo sagtens tage fejl.

Så blev et billede fundet.
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf Thomsen » tirs 6. okt 2009 09:52

Yes, jeg så, at den var på auktion hos Heritage i går. Jeg overvejede også at byde, men bestemte at spare pengene til emovieposters årlige Halloween-auktion senere på måneden. Den gik meget rimeligt i betragtning af, at den også er linen backed.

Bød du på den, Dennis?

Er det bare mig, eller er der et eller andet bizart over kanonrørets perspektiv?

Jeg købte forøvrigt også min første plakat hos Heritage fornyligt. En US onesheet fra AIP's "bad girl"-film COOL AND THE CRAZY fra 1957.
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Kristensen » søn 11. okt 2009 22:59

Fik mig en plakat til den nye giallofilm Amer:

Billede
You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?
Brugeravatar
Kristensen

Geografisk sted: I Mørkets Hjerte (Aka Amager)
  • Hjemmeside

Indlægaf henschjell » ons 21. okt 2009 04:38

Thomsen skrev:Yes, jeg så, at den var på auktion hos Heritage i går. Jeg overvejede også at byde, men bestemte at spare pengene til emovieposters årlige Halloween-auktion senere på måneden. Den gik meget rimeligt i betragtning af, at den også er linen backed.

Bød du på den, Dennis?

Er det bare mig, eller er der et eller andet bizart over kanonrørets perspektiv?

Jeg købte forøvrigt også min første plakat hos Heritage fornyligt. En US onesheet fra AIP's "bad girl"-film COOL AND THE CRAZY fra 1957.

Nej! Jeg bød ikke på den. Vi har haft muligheden for at købe den, men har valgt at nøjes, med den samme røde, som du har.

Du har ret. De må stå underligt højt, for at kunne ramme noget med den kanon :roll:
Det gik vist lidt hurtigt for Wenzel engang imellem. Se f.eks. personen i baggrunden på Djævelens Maske. Der synes at svæve underligt, et sted mellem to trappetrin :?
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Morbid Angel » ons 21. okt 2009 11:45

Thomsen skrev:Yes, jeg så, at den var på auktion hos Heritage i går. Jeg overvejede også at byde, men bestemte at spare pengene til emovieposters årlige Halloween-auktion senere på måneden. Den gik meget rimeligt i betragtning af, at den også er linen backed.

Bød du på den, Dennis?

Kan man få et link til Heritage?

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf Thomsen » ons 21. okt 2009 14:07

Yes, selvfølgelig: http://www.ha.com/
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf Morbid Angel » ons 21. okt 2009 23:32

Thomsen skrev:Yes, selvfølgelig: http://www.ha.com/

Tak!

Mvh

MA
Morbid Angel

Indlægaf henschjell » ons 25. nov 2009 19:37

En af de på alle måder mere kulørte 8)
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Mads » ons 25. nov 2009 20:51

Det minder mig om at Ole S fra DFI fornyligt tippede mig om, at der nu er blevet lagt en stor mængde billedmateriale op på det nye DFI site - begge Sex en Gros plakaterne er f.eks. på. Her er den anden:

Billede

http://www.dfi.dk/faktaomfilm/nationalf ... x?id=17701

Og så er der hvad der ligner et komplet sæt farvestills til Danmarks egen Citizen Kane:

Billede

http://www.dfi.dk/faktaomfilm/nationalf ... aspx?id=60
Brugeravatar
Mads

Indlægaf henschjell » ons 25. nov 2009 22:49

Mads Jensen skrev:Det minder mig om at Ole S fra DFI fornyligt tippede mig om, at der nu er blevet lagt en stor mængde billedmateriale op på det nye DFI site

Super!! :) Så kan vi der bor vest for Valby bakke, også få lidt biograf-nostalgi for vores skattepenge 8)

Nå! men der mangler stadig nogle plakater på deres side. Den her var der i hvert fald ikke :P
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Thomsen » ons 25. nov 2009 22:49

Nå, var det så en af jer andre, der løb med den danske plakat fra Bavas "Djævelens maske" (den som Dennis postede billeder af tidligere). Der var et ret pænt eksemplar på auktion i nat hos emovieposter.com? Jeg stod selv af, da den nåede op på $340.
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf henschjell » ons 25. nov 2009 23:07

Thomsen skrev:Nå, var det så en af jer andre, der løb med den danske plakat fra Bavas "Djævelens maske" (den som Dennis postede billeder af tidligere). Der var et ret pænt eksemplar på auktion i nat hos emovieposter.com? Jeg stod selv af, da den nåede op på $340.

Af gode grunde, var det ikke mig der løb med "Djævelens maske". 8)
Men det var meget sjovt, at se "Min" John Ford's "Den Tavse Mand" med John Wayne.
Som jeg hentede på Sydfyn for 1½ ar siden, Blive solgt for 244 USD
ved selvsamme auktion :) Vi gav selv 25 kr. for den, og den blev senere
brugt i en byttehandel, med vores gode mand i Århus
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf Thomsen » tors 26. nov 2009 01:50

Ja, priserne var overraskende høje på nogle af tingene. Til gengæld var jeg forbavset over at se den danske JERNHÅNDEN I RÆDSELSNATTEN ryge så billigt. Men det er sikkert bare, fordi jeg selv elsker den plakat.

Jeg bød også på den danske plakat fra Godards AANDELØS, men stod af, da prisen røg for højt op. Den var rimeligt slidt i hjørnerne. Desværre har jeg så opdaget, at "vor mand i Århus" lige har solgt sit eksemplar, som jeg ellers har gået og kigget på længe. Det var ellers en af de plakater, der stod højest på listen over mine danske ønsker. Ak ja, så kan man lære at handle, mens tid er...
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf movieposter.dk » fre 11. dec 2009 00:21

Hej!

Vil bare lige skrive at det var mig der nuppede den linnen backed Den Gode, Den Onde og Den Grusomme hos Heritage i oktober :)

Den er kanon flot...men for satan den var dyr af få sendt men heldigvis fik jeg den jo billigt....blev helt overrasket mandag morgen da jeg tjekkede mail...det blev mastercardet også ;)

Er for resten ny her så hej....skal lige ha' læst tråden igennem, der er vist til hele juleferien ;)

Hilsen
Thomas
movieposter.dk

Geografisk sted: Danmark
  • Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
796 indlæg • Side 30 af 54 • 1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 54

Tilbage til Sniksnak