Det er nok den manglende scene, hvor Reptilicus hærger Golden Gate Bridge. Bemærk også, at Godzillas anoreksi ramte fætter, pludselig kan bruge armene!
Dat kan man da kalde falsk reklame...
Petter skrev:
Godzillas anoreksi ramte fætter
MARZWIN skrev:Hvad fanden er det for en version af filmen? Er det den samme som den her:
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=37014
???
MARZWIN skrev:Jeg har købt den danske. Den er kanon. Den amerikanske skulle gerne være fuldstændig identisk - dog dubbet med amerikanske stemmer og så er den dér "Hvem er bange for Tilicus" sang fjernet.
MÅ EJES!
Ed Larsen skrev:Den danske version er med sine bizare elementer af romantisk lystspil og folkekomedie en lidelse at komme igennem. Instruktøren havde tydeligvis ikke helt fattet konceptet med en øgleskrækfilm!
Ed Larsen skrev: Den danske version er med sine bizare elementer af romantisk lystspil og folkekomedie en lidelse at komme igennem. Instruktøren havde tydeligvis ikke helt fattet konceptet med en øgleskrækfilm!
Anonymous skrev:Ed Larsen skrev: Den danske version er med sine bizare elementer af romantisk lystspil og folkekomedie en lidelse at komme igennem. Instruktøren havde tydeligvis ikke helt fattet konceptet med en øgleskrækfilm!
Det er nu det, som jeg syntes gør den så enestående. Den AIP versionen er i mine øjne bare en monsterfilm i mængden. Der er jo lavet så mange grimme gummi monstre, men når filmen så bliver krydret med komedie og familie hygge. Så har vi sgu et unikt trash mesterværk, som det kun ville kunne laves i Danmark.
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 4 gæster