Vi Har Sjov skrev:Abernes Planet-klassen.
Skøtt skrev:Vi Har Sjov skrev:Abernes Planet-klassen.
Ehhhh!? Den skulle da gerne være bedre end alle de film tilsammen?
Skøtt skrev:Vi Har Sjov skrev:Abernes Planet-klassen.
Ehhhh!? Den skulle da gerne være bedre end alle de film tilsammen?
Jeg så Hanekes Det Hvide Bånd. Kostume-drama med nogle ret sadistiske små spasmer. Sådan en rigtig Bergman-agtig traver der tager sin tider og dvæler ved billederne. Absolut ikke hans bedste, men god hvis man er til den slags.
Vi Har Sjov skrev:Skøtt skrev:Hold da ferie, tænk at have en lifesize cut-out Cornelius på drengeværelset...!
Anders skrev:Uha, den har jeg ellers glædet mig meget til at se. Jeg -elskede- Funny Games og Skjult. Hmm, nå.
Skøtt skrev:Jeg tror det er meget personligt om man er til Det hvide bånd. Den har virkeligt den der Hanekeske deadpan konstaterende ondskab i sig, men mangler måske der der brutale chok som gjorde Funny Games, Bennys video og Skjult virkeligt unikke. Hmm, men på den anden side har Ulvetider heller ikke det voldsomme vendepunkt, og det er nok faktisk min yndlingsfilm af ham. Det er nok en smagssag. Flot det er den i hvert fald!
Vang skrev:Skøtt skrev:Jeg tror det er meget personligt om man er til Det hvide bånd. Den har virkeligt den der Hanekeske deadpan konstaterende ondskab i sig, men mangler måske der der brutale chok som gjorde Funny Games, Bennys video og Skjult virkeligt unikke. Hmm, men på den anden side har Ulvetider heller ikke det voldsomme vendepunkt, og det er nok faktisk min yndlingsfilm af ham. Det er nok en smagssag. Flot det er den i hvert fald!
Så tror jeg at "The Road" er lige noget for dig. Som forventet en grum og dyster sag.
Vi Har Sjov skrev:Jeg er svært glad for The Road. Meget grum, men også gribende og tankevækkede, men ikke for symbolsk.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster