Jack J skrev:Og så har jeg iø altid syntes det er ret morsomt, at sætningen øverst på plakaten slutter med: "Hvad fanden!" Haha.
Skøtt skrev: - satser på at få rammer lavet, og så løbende skifte ud med små serier - et kommende tema bliver helt sikkert Emmanuelle-film.
Nicolai skrev:Han mener vel bare, at han ind imellem vil skifte indholdet af rammerne ud med andre plakater, som han har valgt på baggrund af et overordnet tema.
Er du løbet tør for kaffe Jack?
Det er godt nok en stilfuld plakat - med det stemplede frimærke som prikken over i'et.
Skøtt skrev:
Jeg er begyndt at indkøbe Fulci's giallo locandina'er - denne er første plakatkøb (nogensinde) - jeg er meget betaget at hvor perfekt hele designet og typografien er:
- satser på at få rammer lavet, og så løbende skifte ud med små serier - et kommende tema bliver helt sikkert Emmanuelle-film.
Det må være et cookie problem, da jeg skrev min besked kunne jeg kun se til og med Thomsens "... på min lysegrønne ø" sangstump - og nu er de der pludselig igen alle sammen igen! Mystifistisk. http://www.youtube.com/watch?v=NzlG28B-R8YThomsen skrev:Næ, vi har bare skrevet så meget siden, at vi er rykket en side frem. Hos mig popper Dennis' plakat stadigvæk op på side 33.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster