• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
796 indlæg • Side 36 af 54 • 1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 54

Indlægaf Thomsen » fre 2. jul 2010 10:39

Åh, han har skam også tilbudt mig både rabat + gratis forsendelse. Det er da pænt af ham, men jeg tror nu nok, jeg springer over alligevel. :D

Det med det engelske kender jeg alt for godt. Da jeg handlede med Intercard sidst, startede jeg også med at skrive på engelsk til dem - og ofte ville der gå uger, før de svarede tilbage. Først da jeg begyndte at bruge tricket med Google Translate og tilbød dem at svare på italiensk i stedet for engelsk, kom der skub i dem.

I mellemtiden har jeg haft et enkelt kursus i italiensk for begyndere på aftenskole, så jeg kan stykke en helt basal sætning sammen (eller det troede jeg i hvert fald), og så supplerer jeg op med Google. Så svarer de tilbage på italiensk, men i det mindste betyder det, at man kan få nogle lidt mere udførlige svar end "is okay", når man spørger til plakatens tilstand. :lol:
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf henschjell » lør 3. jul 2010 18:54

Thomsen skrev:Har lige opdaget, at jeg er væsentligt dårligere til italiensk, end jeg sådan lige troede.

Jeg har skrevet lidt frem og tilbage på dårligt italiensk med Paolo fra Intercard for at få priser på et par locandine og nogle fotobuste fra Motorsavsmassakren. Jeg fik en mail med priser og oplysningen om, at de havde otte forskellige photobuste fra lige den film. Jeg skrev så, at jeg var interesseret i dén og dén locandine og "tutte" (alle) photobuste.

Dét har den den kære Paolo så taget helt bogstaveligt, for i stedet for at sende mig et prisoverslag på 2 locandine + én af hver photobuste (i alt otte), har han fundet *ALLE* photobuste frem, de har liggende fra "Saven". Det blev til 86 stk, og min regning lyder på 2325 Euro...

Desværre kan jeg ikke nok italiensk til at forklare ham, at der er tale om en fejl, og at jeg altså kun var interesseret i ét *sæt*. :lol:

Sproglige misforståelser har startet krige, so beware!!

:) Kender problematikken fra flere af mine Japanske eventyr
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf henschjell » lør 3. jul 2010 19:02

Lidt af det sjove, der er kommet ind on the side, det sidste års tid.

Billede

Billede

Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf AvatarDK » søn 4. jul 2010 19:37

Damn. Har kun Wanted-plakaten af de spaghetti western goodies du har smidt op.

Kan du ikke bare smide dem med i pakken :lol:

Sabata-plakaten er klart den flotteste. Godt gravet op :)
Brugeravatar

Indlægaf movieposter.dk » fre 16. jul 2010 22:27

To rigtig lækre køb i Spanien, 7 Hombres er dog liiidt vel slidt og La Sposa In Nero der er der desværre en farveforskel i hudfarven på de to dele...... måske det kan fixes når jeg en dag vælger at få den restaureret....det håber jeg i hvert fald :)

Billede
Billede
movieposter.dk

Geografisk sted: Danmark
  • Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » lør 17. jul 2010 14:16

Flotte plakater! Jeg er især vild med 7 hommes. Jeg kan ikke helt huske hvor, men jeg har set et billede af en fyr, der har damen fra plakaten tatoveret. Jeg tror nok, det er svenskeren Lars-Erik Holmquist, der også er med på forskellige plakatfora, der har den.
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf emil8240 » lør 17. jul 2010 20:18

Så har jeg fået lagt alle mine filmplakater ind i et webalbum og kig endelig :D
Link:
http://picasaweb.google.dk/103373773520 ... directlink
emil8240

Geografisk sted: Århus

Indlægaf movieposter.dk » søn 18. jul 2010 10:35

ser godt ud Emil, synes dog jeg kan genkende et par af dem ;)
Senest rettet af movieposter.dk man 19. jul 2010 23:14, rettet i alt 1 gang.
movieposter.dk

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » søn 18. jul 2010 13:57

Sjov samling, Emil. Meget blandet.

Jeg kan se, at det lykkedes dig at få fat på den gule re-release-plakat fra DEN GODE, DEN ONDE (osv.). Det er også den pæneste efter min mening. :D

Ikke det store nyt på plakatfronten for mig. Jeg forhandler stadigvæk med Intercard om nogle italienske lobbycards fra MOTORSAVSMASSAKREN, men prisen svinger vildt, alt efter hvem i firmaet jeg snakker med. :? I det mindste har de dog nu forstået, at jeg kun er interesseret i ét sæt (= otte billeder), og ikke alt hvad de har på titlen.

Til gengæld har jeg lige gaflet mig en amerikansk half-sheet (min første) fra I WALKED WITH A ZOMBIE (1943). Fik den tilbudt til sølle $65. Den er godt nok fra en re-release i 1952, men den er ufoldet og i fin stand, så det var et ret godt køb. Glæder mig til at få den hjem. Det er nok min favorit blandt de gysere, som Val Lewton producerede i 1940'erne.
Brugeravatar
Thomsen

Indlægaf emil8240 » søn 18. jul 2010 14:42

Ja Thomsen
Du har fuldstændig ret i at det er en lidt blandet samling. :wink: Men det er også fordi, når det er en film jeg godt kan lide bliver jeg også bare nød til at have plakaten til den :D

Angående Den gode, den onde og den grusomme, så har du ret i at den gule er pænere, men er da stadig lidt interreseret i din røde endnu og din Predator plakat! :)
emil8240

Indlægaf movieposter.dk » man 19. jul 2010 23:13

Har bl.a. lige fået Marmaduke og Nanny McPhee med nye tryllerier så hvis du ka' li' dem så er jeg frisk på endnu en bytter ;)
movieposter.dk

• Hjemmeside

Indlægaf emil8240 » tirs 20. jul 2010 14:05

Herre yndlings film!!

Ej man laver da også så mange lorte film nu til dags, for at tjene lidt penge på dem!! :x

Men vi skal da også snart i gang med lidt bytteri igen, du har jo stadig Star Wars plakaterne, som jeg skal have fat i!! :)
emil8240

Indlægaf movieposter.dk » tirs 20. jul 2010 15:20

Har allerede solgt Imperiet slå igen så nu har jeg kun et par Stjerne krigen tilbage og uha de er dyre i byttere :)
movieposter.dk

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » ons 21. jul 2010 18:13

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

........................THE END........................
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf AvatarDK » ons 21. jul 2010 19:51

Megasavl til de spaghetti western plakater. Alle nyerhvervelser?

Gringo Skyd Fra Hoften plakaten er dog nok den mest afskyelige jeg har set fra genren. Har den selv i samlingen men det bliver den bestemt ikke kønnere af. Ligner noget (G)ringo Møder Frankensteins Datter istedet :)
Brugeravatar

ForegåendeNæste

Skriv et svar
796 indlæg • Side 36 af 54 • 1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 54

Tilbage til Sniksnak