• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Diverse ‹ Sniksnak

Tal frit for leveren om alt fra din syge moster, din forkærlighed for Britney Spears eller om hvor mange øl du kan drikke på en time. Kort sagt alt, hvad der er off-topic.
Skriv et svar
164 indlæg • Side 5 af 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11

Indlægaf henschjell » man 11. okt 2010 23:26

AvatarDK skrev:Jeg kan da også, da jeg alligevel postede disse på et andet forum, poste dem her da de 'passer ind':

Den danske presse til Humanoids from the Deep:

Billede Billede

Jeg kan spæde til med lidt mere farve og en lidt mere Bar udgave
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Geografisk sted: ude på landet

Indlægaf AvatarDK » tirs 12. okt 2010 10:10

Typisk at jeg sidder tilbage med den kedelige presse uden blottede bryster :(
Brugeravatar

Indlægaf kent » fre 15. okt 2010 19:24

.
Senest rettet af kent søn 3. maj 2015 16:11, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf AvatarDK » man 18. okt 2010 20:32

Mener ikke jeg har set den her plakat til Lo strano vizio della Signora Wardh herinde. Det er nu også en kedelig fotomontage-tingest, og hvor fanden er Edwige Fenech? Nå men:

Billede
Brugeravatar

Indlægaf kent » man 18. okt 2010 22:10

.
Senest rettet af kent søn 3. maj 2015 16:11, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf henschjell » tirs 19. okt 2010 06:33

Diabolik skrev:To film bli'r til en kliché...

Billede

+

Billede

=

Billede

/D

Og til en plakat (Begge lånt fra Nettet. Så hvis nogen har lyst til at erhverve sig dem)
Senest rettet af henschjell tirs 19. okt 2010 16:31, rettet i alt 1 gang.
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf henschjell » tirs 19. okt 2010 06:52

kent skrev:Spændende sag, du har funder dér.........uden at gøre mig alt for klog på 70'ernes plakatkunst, så er den vist lidt atypisk for den tids plakater....

Minder den ikke lidt om plakaten til "Sexmord på pigeskolen" eller husker jeg helt forkert ??? Jeg har hverken plakat, biokliché eller noget til den film....men jeg synes det var et tilsvarende billede.....????

Du husker rigtigt. Sexmord er en af de meste uinspirerede sleaze plakater, fra den tid
Her er det videocoveret, Som ikke er langt fra plakaten
Billede
Fuck them all !!
Brugeravatar
henschjell

Indlægaf kent » tirs 2. nov 2010 08:43

.
Senest rettet af kent søn 3. maj 2015 16:11, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf Thomsen » tirs 2. nov 2010 11:00

Det kan faktisk godt være, det var den, jeg tænkte på. Der ringer i hvert fald en klokke i baghovedet. :D
Brugeravatar
Thomsen

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Gory-Glory » søn 7. nov 2010 12:12

Sexmord på Pigeskolen har jag på dansk VHS :)
https://www.instagram.com/goryglory
https://www.tiktok.com/@g0rygl0ry
https://www.youtube.com/@g0rygl0ry
Brugeravatar
Gory-Glory

Geografisk sted: Sverige
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » ons 23. mar 2011 15:11

kent skrev:Way way back…den 14. september skrev Thomsen:

Jeg kommer i øvrigt til at tænke på... jeg synes, jeg kan huske, at Rapport (eller et lignende dansk blad) engang brugte billeder fra en italiensk zombiefilm/ kannibalfilm til en artikel, hvori de påstod, at billederne stammede fra virkelige hændelser. Får det en klokke til at ringe hos andre?

I tråden om filmprogrammer/pressemeddelelser har Diabolik for kort tid siden postet et par pressemeddelelser fra gamle Emanuelle-film – herunder Emanuelle i Amerika….

Kan det evt. være den film, du tænker på ? Jeg har i hvert fald engang læst en artikel , der påstod, at filmen indeholdt en 30 sekunders sekvens med snuff-optagelser lavet i sydamerika. Den fik ikke for lidt i artiklen……som jeg husker det, var distributøren af filmen på banen med en udtalelse om, at man overvejede at fjerne sekvensen – men at Danmark var et af de eneste lande i verden hvor filmen blev vist ucensureret (den sang har vi vist hørt før)…..

Billederne i artiklen var virkelig overbevisende……let sløret… meget skumle fyre i endnu mere skumle omgivelser, der hælder kogende bly ned i halsen på bagbundet pige & andre horrible sager……bluff fra ende til anden….men som sagt før – dengang virkede det meget overbevisende…..

Nu vi er véd waaaaay back... AvatarDK skrev i en posting lidt a la man kunne jo også købe... med henblik på en gut der solgte 11 årgange af Ugens Rapport!

Billede

Nå, men det gjorde jeg så... og har siden i søndags bladret +43000 sider igennem med sex, vold, død og ødelæggelse for at finde film- og filmrelaterede artikler... Bevares, der var da gode ting imellem så som interviews med Bodil Jørgensen (Miss Piggy) og Lone Sørensen (Video International), meeen der er sgu' langt imellem snapsene! Mellem artiklerne var dog denne;

Billede

Billede

NB: Nå, ja... Fandt da også nudie pix af en ex-kæreste!! :shock:

/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Geografisk sted: A scary place

Indlægaf kent » ons 23. mar 2011 17:51

.
Senest rettet af kent søn 3. maj 2015 16:12, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
kent

• Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » ons 23. mar 2011 18:33

kent skrev:Yes, det er den dér artikel.......men HOLD DA KÆFT....hvor kan ens dårlige hukommelse bytte rundt på ting......30 sekunder = 3 minutter.......med i filmen = IKKE med i filmen.......

Sé det postulat er jeg nu ikke sikker på at Rapport har ret i... Jeg så filmen i ABC i Horsens og jeg er 100% sikker på at de scener var med... 'Bly'-sekvensen gjorde mig nemlig ret utilpas!
/D
Facebook Fanpage: Danish Ex-rental VHS Appreciation Group (DEVAG) | Facebook Group: From the Police... with Thanks! | DEVAG's Danish Trailer Channel | Diabolik's Tapes for Trade
Brugeravatar
Diabolik

Indlægaf snaps666 » ons 23. mar 2011 18:39

wow haha.. RESPEKT! ... Du skulle vel tilfældigvis ikke huske, om du kom forbi en artikkel med bandet Iron Maiden? .. Jeg mener nemlig bestemt der skulle være en sådan i et gammelt nummer af Rapport, men det er endnu ikke lykkes mig at få det bekræftet.
Brugeravatar
snaps666

Geografisk sted: Kastrup
  • Hjemmeside

Indlægaf Diabolik » ons 23. mar 2011 18:54

snaps666 skrev:wow haha.. RESPEKT! ... Du skulle vel tilfældigvis ikke huske, om du kom forbi en artikkel med bandet Iron Maiden? .. Jeg mener nemlig bestemt der skulle være en sådan i et gammelt nummer af Rapport, men det er endnu ikke lykkes mig at få det bekræftet.

Jo, der var en artikel hvori Maiden var omtalt, men kun som en del af artiklen... Kan hverken huske år eller nr.
/D
Brugeravatar
Diabolik

ForegåendeNæste

Skriv et svar
164 indlæg • Side 5 af 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11

Tilbage til Sniksnak