AvatarDK skrev:Jeg kan da også, da jeg alligevel postede disse på et andet forum, poste dem her da de 'passer ind':
Den danske presse til Humanoids from the Deep:![]()
Jeg kan spæde til med lidt mere farve og en lidt mere Bar udgave

AvatarDK skrev:Jeg kan da også, da jeg alligevel postede disse på et andet forum, poste dem her da de 'passer ind':
Den danske presse til Humanoids from the Deep:![]()
Diabolik skrev:To film bli'r til en kliché...
+
=
/D
kent skrev:Spændende sag, du har funder dér.........uden at gøre mig alt for klog på 70'ernes plakatkunst, så er den vist lidt atypisk for den tids plakater....
Minder den ikke lidt om plakaten til "Sexmord på pigeskolen" eller husker jeg helt forkert ??? Jeg har hverken plakat, biokliché eller noget til den film....men jeg synes det var et tilsvarende billede.....????
kent skrev:Way way back…den 14. september skrev Thomsen:Jeg kommer i øvrigt til at tænke på... jeg synes, jeg kan huske, at Rapport (eller et lignende dansk blad) engang brugte billeder fra en italiensk zombiefilm/ kannibalfilm til en artikel, hvori de påstod, at billederne stammede fra virkelige hændelser. Får det en klokke til at ringe hos andre?
I tråden om filmprogrammer/pressemeddelelser har Diabolik for kort tid siden postet et par pressemeddelelser fra gamle Emanuelle-film – herunder Emanuelle i Amerika….
Kan det evt. være den film, du tænker på ? Jeg har i hvert fald engang læst en artikel , der påstod, at filmen indeholdt en 30 sekunders sekvens med snuff-optagelser lavet i sydamerika. Den fik ikke for lidt i artiklen……som jeg husker det, var distributøren af filmen på banen med en udtalelse om, at man overvejede at fjerne sekvensen – men at Danmark var et af de eneste lande i verden hvor filmen blev vist ucensureret (den sang har vi vist hørt før)…..
Billederne i artiklen var virkelig overbevisende……let sløret… meget skumle fyre i endnu mere skumle omgivelser, der hælder kogende bly ned i halsen på bagbundet pige & andre horrible sager……bluff fra ende til anden….men som sagt før – dengang virkede det meget overbevisende…..
kent skrev:Yes, det er den dér artikel.......men HOLD DA KÆFT....hvor kan ens dårlige hukommelse bytte rundt på ting......30 sekunder = 3 minutter.......med i filmen = IKKE med i filmen.......
snaps666 skrev:wow haha.. RESPEKT! ... Du skulle vel tilfældigvis ikke huske, om du kom forbi en artikkel med bandet Iron Maiden? .. Jeg mener nemlig bestemt der skulle være en sådan i et gammelt nummer af Rapport, men det er endnu ikke lykkes mig at få det bekræftet.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster