Diabolik skrev:Lettere off topic, men i forlængelse af larsskive's indlæg vedrørende mug...
Min kæreste og mig var en tur hjemme og besøge mine forældre i det Jydske og som vi altid plejer, så kørte vi en tur rundt til de lokale genbrugspladser... Efter at have rodet et af stederne igennem for ex-rentals, gik jeg udenfor for at ryge en halv cigaret mens min kæreste rodede det sidste igennem... Mens jeg så stod der og trak den friske luft lagde jeg mærke til en tråd-container med en masse gamle printere, computer-indmad og andet elektronik... Allernederst, lettere gemt bag en højtaler, lå der noget der lignede en mini-VHS afspiller... 'Hva' fa'en er det?' ... Nå, men eftersom det stod i en 'nix pille'-container, så var det jo nok mest hensigtsmæssigt at spørge en af medhjælperne om det var ok at få et lille kik på den tingest... 'Jow-jow, det er alligevel noget der skal køres på forbrændingen... det er alligevel ikke noget vi ka' sælge... Så hvis du vil ha'en, så ka' du bare ta'en!!'
Fannermer om tingesten ikke var en spolemaskine; ikke særlig køn, lettere ramponeret plastlåge og der mangler en knap, men fuld funktionsdygtig... En herlig lille ting, som med lidt ekstra features godt kan gå hen og blive en semi-automatisk mugfjerner...
Det var da ellers et godt fund