Jack J skrev:Selvjustitsminister skrev:Jack J skrev:Trist, at det ikke blev til nogen Mattei-film, og ja, der er bestemt titler udsendt derovre, som ikke findes på dvd andre steder. Flere af de omtalte zombie-film fra Mattei findes jo nu bl.a. i Tyskland og THE JAIL skulle være ude et par steder også, men hans sidste kannibal-"dokumentar" findes mig bekendt ikke andre steder, og D'Amatos DEEP BLOOD er heller ikke på dvd andre steder (med mindre den er kommet siden jeg checkede sidst).
Men bestemt et fint indkøb never the less. Og ja, bare vi dog havde aviser, der smed den slags film i deres Søndagstillæg herhjemme.
Jeg har ikke sögt specielt efter Mattei filmene herhjemme fra, jeg vidste bare at en del var udgivet der, men nu kan jeg jo så lede i Tyskland näste gang.
Jeg kan bedre lide at have film med hjem som souvenirer istedet for noget ubrueligt bras, det er sgu lidt sjovt at have nogle märkvärdige titler på hylden - film, öl og whisky som souvenir for at väre helt präcis, for det blev også til en Tjekkisk whisky og et par håndfulde öl i kufferten
Da jeg for mange år siden var med HF til Jugoslavien købte jeg en masse LP-plader. De var alle sammen Jugoslaviske udgivelser (og velsagtens bootlegs). Jeg har dem stadig og det er lidt sjovt at have LP'er fra et land, der ikke længere eksisterer.
Ja det er altid sjovt samle på noget ikke alle og enhver har