• * Tilmeld
  • * Log ind
  • * OSS
Boardindeks ‹ Filmsnak ‹ Genrefilm

Diskussionsforum for "Uncut-relaterede" film. Dvs. så godt som alle film i de fantastiske genrer..
Skriv et svar
3104 indlæg • Side 72 af 207 • 1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 207

Re: Seneste VHS-fund (hvis det interesserer nogen...)

Indlægaf Jack J » man 17. jun 2013 14:20

Du misforstår: det var ikke, fordi jeg var barn, men fordi de havde en eller anden idé om, at samlere ikke skulle snakke om, hvad de brugte af (mange) penge på deres samling. De voksne måtte heller ikke få at vide, hvad de gav for malerierne. ohdarn
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

Geografisk sted: Somewhere outside
  • Hjemmeside

Indlægaf larsskive » man 17. jun 2013 14:26

Jack J skrev:Du misforstår: det var ikke, fordi jeg var barn, men fordi de havde en eller anden idé om, at samlere ikke skulle snakke om, hvad de brugte af (mange) penge på deres samling. De voksne måtte heller ikke få at vide, hvad de gav for malerierne. ohdarn

Ja jeg misforstod det, jeg er stadig ikke helt vågen ohdarn
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » man 17. jun 2013 14:30

larsskive skrev:
Jack J skrev:Du misforstår: det var ikke, fordi jeg var barn, men fordi de havde en eller anden idé om, at samlere ikke skulle snakke om, hvad de brugte af (mange) penge på deres samling. De voksne måtte heller ikke få at vide, hvad de gav for malerierne. ohdarn

Ja jeg misforstod det, jeg er stadig ikke helt vågen ohdarn

Det er så helt okay. :funny:
Det er synd for købmanden. Hold du kæft din idiot, han er jo stendød, ka' du ikke se det mand! Ja, det har Djævle-John sørget for!
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morten C » man 17. jun 2013 16:35

Et af mine most wanted tapes er nu endelig i min samling Billede
Cheers til Bloody Darlings maestro Lars von Hegnet for handlen!
Billede
"I believe whatever doesn't kill you simply makes you... stranger."
Brugeravatar
Morten C

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Jack J » man 17. jun 2013 16:59

Big congrats, Morten! :mrgreen:
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Morten C » man 17. jun 2013 17:30

Takker, Jack :D Også congrats til dig med de lækre græske releases - ægte videosnask af fineste skuffe :lol:
Brugeravatar
Morten C

Indlægaf larsskive » man 17. jun 2013 21:27

Ja tillykke Morten, kan godt huske den du fik her, fra da vi lejede film som knægt :) Det er en cool cover den har.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Morten C » man 17. jun 2013 21:50

Takker, takker :D Virkelig også mange fine bånd, du graver op af mulden, Lars topdollar
Jeps, Maskernes Nat lejede jeg utallige gange tilbage i de glade videobiks-dage! Derudover er det stadig min favoritgyser.
Jeg har også den danske org. plakat hængende i stuen :mrgreen: Du har ret, artworket er fænomenalt fantastisk! En fed detalje er jo, at det er kreeret af den danske kunstner/illustrator Jørgen Hansen.
Brugeravatar
Morten C

Indlægaf larsskive » man 17. jun 2013 23:19

Morten C skrev:Takker, takker :D Virkelig også mange fine bånd, du graver op af mulden, Lars topdollar
Jeps, Maskernes Nat lejede jeg utallige gange tilbage i de glade videobiks-dage! Derudover er det stadig min favoritgyser.
Jeg har også den danske org. plakat hængende i stuen :mrgreen: Du har ret, artworket er fænomenalt fantastisk! En fed detalje er jo, at det er kreeret af den danske kunstner/illustrator Jørgen Hansen.

Ja det er virkelig en fed cover :) De kunne virkelig finde ud af at lave covers dengang. Det synes jeg lidt, der er glemt den dag idag :( Men fedt du fandt den efter lang tids søgen.

Men ja jeg løber da over lidt nye vhs, men jeg finder næsten aldrig, nogle af de helt gamle gyser desværre, men det bliver jo svære og svære at finde dem, ihvertfald i genbrug og kræmmermarked og sådan.
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Olelerbaek » man 17. jun 2013 23:21

wow,tillykke morten. :D
Olelerbaek

Indlægaf Jack J » man 17. jun 2013 23:45

larsskive skrev:Men ja jeg løber da over lidt nye vhs, men jeg finder næsten aldrig, nogle af de helt gamle gyser desværre, men det bliver jo svære og svære at finde dem, ihvertfald i genbrug og kræmmermarked og sådan.

Men så fandt du jo ELVIS HANSEN forleden. Den er sgu sjælden! (og aldrig udsendt på dvd og bliver det grangiveligt heller ikke).
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf Jack J » man 17. jun 2013 23:47

Morten C skrev:Takker, Jack :D Også congrats til dig med de lækre græske releases - ægte videosnask af fineste skuffe :lol:

Tak-tak. Videosnask, bestemt! :P
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

Indlægaf larsskive » tirs 18. jun 2013 01:29

Jack J skrev:
larsskive skrev:Men ja jeg løber da over lidt nye vhs, men jeg finder næsten aldrig, nogle af de helt gamle gyser desværre, men det bliver jo svære og svære at finde dem, ihvertfald i genbrug og kræmmermarked og sådan.

Men så fandt du jo ELVIS HANSEN forleden. Den er sgu sjælden! (og aldrig udsendt på dvd og bliver det grangiveligt heller ikke).

Ja det har du ret i Jack, den er ret sjælden, fandt den i genbrug + de andre der var på billederne, da jeg var der ude med kæresten på en lille genbrug butiks tur :D
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf larsskive » tirs 18. jun 2013 16:19

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Brugeravatar
larsskive

Indlægaf Jack J » tirs 18. jun 2013 16:58

Very cool!! WAR WITHOUT END og THE DESTROYERS har jeg kun, fordi Diabolik forbarmede sig over mig (pga. min lidenskab for filippinske Vietnamkrigsfilm) og forærede mig dem. Jeg har aldrig selv fundet dem på dansk video (og der er heller ikke nogen dvd-udgaver).
Brugeravatar
Jack J

• Hjemmeside

ForegåendeNæste

Skriv et svar
3104 indlæg • Side 72 af 207 • 1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 207

Tilbage til Genrefilm