Jack J skrev:Ja, det er trist, men "all is not lost" selvom der er mug i båndet. Det kommer an på, hvor meget det er angrebet. Man kan prøve at spole båndet igennem et par gange. Ofte faldet muggen simpelthen bare af og båndet kan afspilles uden problemer. Jeg har ikke prøvet selv, men andre samlere har fortalt om det. Muggen, der falder af, ryger simpelthen bare in i bunden af afspilleren - det forvolder altså ikke nogen skade. En hollandsk samler på Cinehound fortalte, at han engang imellem åbner videoafspilleren og blæser muggen ud. Om han gør det med en støvsuger eller hvad, nævnte han ikke.
larsskive skrev:henschjell skrev:Når man ikke leder. Skal man finde![]()
Desværre måtte et par af de gode titler, lade lide livet til BÅND-MUG!
Det var da nogle gode fundHvor fandt du dem? på genbrug eller kræmmermarked eller anden steds, træls med den Bånd mug, har selv prøvet det
larsskive skrev:
henschjell skrev:larsskive skrev:
Møj fine ting
Jack J skrev:Jeg har anmeldt BLODIGT HEPPEKOR i STAY SICK! nr 0 for længe siden og det er bestemt heller ikke en, man falder over hver dag, den er faktisk ret sjælden. Jeg kan rigtig godt lide omslaget med den der 80'er-dåse med stort 80'er-hår.
Jack J skrev:Nej, det ville være synd at sige. Ja, dvs. jeg købte en stak norske gyserfilm for nyligt (på dvd) og Rob Zombies nye THE LORDS OF SALEM, som jeg rigtig godt kunne lide, men ellers ikke så meget.
Nice med alle de LP'er der. Jeg købte for nyligt alle Black Sabbaths originale albums (dog på cd), altså dem fra den org. tid med Ozzy i 70'erne.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster