I det nye nummer af Ekko er der en artikel om de danske fanzines, som Henrik Larsen på bedste bootleg-agtige vis har scannet og lagt ud på sin hjemmeside:
www.cultmovies.dk/obskur/ekko1.jpg
www.cultmovies.dk/obskur/ekko2.jpg
Ed Larsen skrev:De links var kun til brugere af vores interne forum...
Ovesen skrev:Ed Larsen skrev:De links var kun til brugere af vores interne forum...
Tjah, det er svært at lave hemmelig hule på det store internet....
Ed Larsen skrev:Yahoo grupperne er faktisk lukkede, modsat dette forum.
Kinski skrev:Køb endelig de danske fanzines - de styrer for vildt!
Vang skrev:Har læst Kim Foss glimrende artikel i EKKO. Der er dog een ting der undrer mig lidt. Han kategoriserer "Mifune" og "Alt om DVD" som fanzines udelukkende på baggrund af, at de skrives af ulønnede entusiaster. Bollocks.
Skøtt skrev:Fornuftigt træk, fra den hemmelighedsfulde redaktør. Altså at fusionere, ikke at sidde en hel aften i selskab med os uvidende og gnække over hvor dårlige hans synes Spaghetti Westerns er fra sin magelige plads langt nede i sofaen. Fo' shame!
14.000 ex.
Kristensen skrev:Aftalte vi i rusen ikke noget med at se Viva la Muerte? Eller var det med min imaginære øl-ven?
/K
Skøtt skrev:Kristensen skrev:Aftalte vi i rusen ikke noget med at se Viva la Muerte? Eller var det med min imaginære øl-ven?
/K
Jo! I næste uge, fra tirsdag er jeg klar! Har ikke de store planer, så bare når det passer dig.
Tilbage til Filmmagasiner, blogs og websites
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster