For et par år tilbage talte jeg med Herr von Hegnet om at det kunne være hyggeligt/interessant/bevidsthedsudvidende at lave en komsammen for alle der interesserer sig for 'gammelt skrammel' (som en krejler på Hjallerup Marked så poetisk omtalte videobånd!!) det være alle , ligefra 'forårslammene' til de 'dinosaurerne'!!! (Dette er nu ikke ensbetydende med at man SKAL være hardcore-samler fot at deltage!!!!)
Jeg skrev med Kristian fra Videodrome.nu i Sverige for et stykke tid siden og han fortalte at det forum han frekventerede havde stablet en gathering på benene i det svenske og så tænkte jeg at det må for fa'en også kunne stables på benene herhjemme!!!
Vi er godtnok ikke så mange 'samlere' tilbage, men måske sidder der et par gutter/gutterinder rundt omkring som også samler, men ikke har det samme netværk som vi andre! Derfor synes jeg at man burde lave et tiltag for at de kan mødes med ligesindede!!!
MEN inden jeg sætter mig for at stable noget på benene, vil jeg gerne først høre om dette kunne have dette forum ærede medlemmers interesse? Jeg har, ligesom i TV-køkkenet, forberedt mig lidt i forvejen og kontaktet nogle af de rødder jeg kender og der har kun været positive tilbagemeldinger (undtagen 'Bette Nils', han har nemlig ikke svaret!!! Bandit!!!

Og nu... Over til jer!!!! Hva' si'r I?
/Diabolik